مدیر عامل صندوق قرض الحسنه امداد خبر داد؛

پرداخت ۶۶۰ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به نیازمندان

کدخبر: 2098127

مدیر عامل صندوق قرض الحسنه امداد از پرداخت بیش از ۶۶۰ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به نیازمندان خبر داد و گفت: خیران در شعب صندوق قرض الحسنه سراسر کشور ۶ میلیارد تومانی سپرده‌گذاری کرده‌اند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، علی نورمحمدی با بیان اینکه میزان وام های پرداختی این صندوق در سال ۹۵، بیش از ۶۶۰ میلیارد تومان بوده است ، گفت : از این میزان وام پرداختی در سال گذشته، بیش از ۳۲۰ میلیارد تومان برای امور حمایتی از جمله جهیزیه ، درمان ، معیشت ،کارگشایی و حدود ۳۴۰ میلیارد تومان نیز برای اشتغال زایی نیازمندان و مددجویان پرداخت شده است.

مدیر عامل صندوق قرض الحسنه کمیته امداد با اشاره به اینکه تا کنون نیکوکاران با سپرده گذاری بیش از ۶ میلیارد تومان در این کار خداپسندانه سهیم شده اند، افزود: نیکوکاران ساکن در استان های قم ، مشهد و تهران بیشترین سپرده گذاری را در شعبه امامزاده ابراهیم قم ، شعبه شهید مطهری مشهد و شعبه مرکزی تهران این استان ها داشته اند.

وی در ارتباط با بیشترین وام پرداختی استان ها به نیازمندان یادآور شد : با توجه به بررسی های انجام شده در سال ۹۵ استان فارس با بیش از ۵۷ میلیارد تومان، اصفهان با بیش از ۴۸ میلیارد تومان و خراسان رضوی با بیش از ۴۴ میلیارد تومان به ترتیب بیشترین وام را در سال گذشته به نیازمندان و مددجویان پرداخت کرده اند.

نور محمدی با اشاره به اینکه طی مدت هفت ماهه کاری تمامی استان ها دارای صندوق قرض الحسنه شده اند ، افزود: با توجه به راه اندازی تمامی ۳۳ شعبه صندوق قرض الحسنه کمیته امداد در سال گذشته، هم اکنون تمامی استان های سراسر کشور دارای شعبه صندوق قرض الحسنه هستند.

ارائه تسهیلات در این صندوق به صورت قرض الحسنه و با حداقل کارمزد به متقاضیان پرداخت و هر شعبه از صندوق قرض الحسنه کمیته امداد مانند شعب بانک‌های متصل به شبکه‌ شتاب، همه خدمات متداول در شبکه‌ی بانکی کشور را به مشتریان خود ارائه می کنند.

ارسال نظر: