گزارش «نسیم آنلاین»: سود عملیاتی "ایران یاسا تایر و رابر" ۳۰ درصد منحرف شد

تشدید رکود کار دست تولیدکننده بزرگ لاستیک داد/ برندِ معروف لاستیک سازی تولید خود را یک میلیون کم کرد

کدخبر: 2098133

مدیرعامل شرکت "ایران یاسا تایر و رابر" تصریح کرده که این شرکت تصمیم بر کاهش تولید گرفته و تولید شرکت از رقم پیش بینی شده ۱۳۶۰۸۹۴۱ کیلوگرم به رقم ۱۲۵۷۶۸۸۳ کیلو گرم در سال مالی ۹۵ کاهش یافت.

گروه اقتصادی «نسیم آنلاین»- مدیرعامل شرکت "ایران یاسا تایر و رابر"، تایید کرد که به دلیل برخوردار نبودن بازار ماه‌های پایانی سال 95 از شرایط ثابت و افزایش نرخ مواد اولیه، موجب شده تا بهای ساخت محصولات این شرکت با افزایش غیر منتظره ای مواجه شود.

"جعفرعلی نوروزی"، در ادامه گفته است که با این افزایش، امکان افزایش قیمت محصولات این شرکت، به دلیل رکود حاکم بر بازار و شرایط اقتصادی و واردات محصولات مشابه ارزان قیمت، میسر نشده است.

وی، تصریح کرده که شرکت "ایران یاسا تایرو رابر"، تصمیم بر کاهش تولید گرفته و تولید شرکت از رقم پیش بینی شده 13608941 کیلوگرم به رقم 12576883 کیلو گرم در سال مالی 95 کاهش یافت.

نوروزی نتیجه گیری کرده که شرکت "ایران یاسا تایر ورابر" به همین دلایل در سال 95 با انحراف نامساعد 30 درصدی در سود عملیاتی مواجه شده است. گفته می‌شود که شرکت "ایران یاسا تایر و رابر" در سال مالی منتهی به 95 دستکم با زیان انباشته (۳۱,۷۸۳) میلیون ریالی مواجه شده است.

ارسال نظر: