عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران:

هیأت نظارت آمار هیچ صندوقی را نداده است/ از مجاری قانونی به دنبال احقاق حق هستیم

کدخبر: 2098137

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: متأسفانه هیأت نظارت تمامی وظایف خود را به هیأت اجرایی داده است و آمار دقیقی از هیچ‌یک از صندوق‌ها را ارائه به ما نداده‌اند.

به گزارش «نسم آنلاین»، محسن پیرهادی در تذکرات پیش از دستور سیصد و چهل و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، اظهار داشت: درخواست ما از هیأت نظارت و هیأت اجرایی انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران این است که آمار صندوق‌ها را به تفکیک اعلام کنند.

پیرهادی افزود: متأسفانه هیأت نظارت آمار هیچ صندوقی را ندارد و به هیأت اجرایی وظایف خود را داده است، در صورتی که هیأت نظارت باید در فرایند انتخابات از ابتدا تا انتها حضور داشته باشد و نباید حق نظارت را به هیأت اجرایی بدهد.

پیرهادی گفت: ما درخواست بازشماری 10 درصد از صندوق‌ها را داریم تا فرایند قانونی رعایت شود.

پیرهادی افزود: درخواست ما این است که هیأت نظارت مرّ قانون را انجام دهد و به درخواست‌های قانونی ما نیز توجه و اقدامات لازم صورت گیرد.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: فارغ از هرگونه نتیجه‌گیری، ما درخواست داریم اعتراض‌مان از مجاری قانونی مورد رسیدگی قرار بگیرد.

وی درباره انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت: در فرایند انتخابات ریاست‌جمهوری، جریان فکری ما 16 میلیون رأی آورد و ما نتایج انتخابات را پذیرفتیم، ولی سال 88 افرادی که 13 میلیون رأی آورده بودند، شش ماه کشور را به آشوب کشاندند و شش ماه درگیری و آشوب به پا کردند.

وی گفت: آن روز نانجیبانه برخورد کردند و امروز 16 میلیون نجیبانه نتایج را پذیرفته‌اند و اگر تخلفی هم صورت گرفته است از مجاری قانونی پیگیری می‌کنند و از مجاری قانونی به دنبال احقاق حق عدالت هستند.

پیرهادی افزود: عده‌ای می‌گویند تخلف کنید تا اعتراض کنند و بگوییم مانند سال 88 این قشر نیز اعتراض کرده است، ولی ما از مجاری قانونی به نتیجه خواهیم رسید.

ارسال نظر: