تقدیر ۱۶۷نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از عملکرد رسانه ملی در انتخابات

کدخبر: 2098248

۱۶۷ نفر از نمایندگان مجلس با امضای بیانیه ای، از عملکرد رسانه ملی در انتخابات تقدیر کردند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، در این بیانیه که توسط هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) سوم خرداد ماه سال 96 اعلام وصول شد، آمده است :

بیست و نهم اردیبهشت ماه، ملت ایران بار دیگر حماسه‌ای شگرف آفرید و خشم جهانیان را مبهوت عظمت، اتحاد و اقتدار خود کرد. حماسه‌ای که نشان‌ از استواری بنیان‌های مستحکم مردم‌سالاری دینی و پیوند عمیق و جدایی ناپذیر مردم و مسئولان در کشور پهناور ایران دارد.

حضور و مشارکت جدی مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، چنان پرشور و قاطعانه بود که تریبون‌های دروغ و سناریو‌های فریب علیرغم تلاش و برنامه‌ریزی گسترده نتوانستند در مقابل آن تاب بیاورند و عظمت آن را انکار نمایند.

بی‌شک رسانه ملی در خلق این پیروزی ماندگار، نقش و جایگاهی بی‌بدیل دارد که در سه مقطع پیش از انتخابات، حین برگزاری و پس از آن با تهیه و تولید ویژه‌برنامه‌های متنوع به‌ویژه مناظره‌های زنده نامزدهای ریاست جمهوری توانست با اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی، بر عظمت و شور ‌این رویداد عظیم بیفزاید.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز همانگونه که مقام معظم رهبری در پیام خود فرمودند:

«(این) انتخابات پرشور، مرهون تلاش شبانه روزی و هنرمندانه رسانه ملی است»، بر خود فرض می دانیم از زحمات بی شائبه و ارزشمند مدیران و کارکنان رسانه ملی، شبکه های داخلی، بین‌المللی و مراکز استانهای صدا و سیما قدردانی نموده و توفیقات الهی را برای ایشان مسئلت نماییم.

ارسال نظر: