یک منبع آگاه به «نسیم آنلاین» خبر داد؛

کشف و خنثی سازی عملیات تروریستی در منطقه زینبیه دمشق + فیلم و عکس

کدخبر: 2098252

خبرنگار «نسیم آنلاین» در گفتگو با یک منبع آگاه در دمشق کسب اطلاع کرد؛ روز گذشته عملیاتی تروریستی که با هدایت یک خودروی بمب‌گذاری شده به سمت منطقه زینبیه در دمشق طراحی و در حال اجرا بود با هوشیاری نیروهای امنیتی و مقاومت کشف و خنثی شد.

خبرنگار «نسیم آنلاین»، در گفتگو با یک منبع آگاه در دمشق کسب اطلاع کرد؛ روز گذشته عملیاتی تروریستی که با هدایت یک خودروی بمب‌گذاری شده به سمت منطقه زینبیه در دمشق طراحی و در حال اجرا بود با هوشیاری نیروهای امنیتی و مقاومت کشف و خنثی شد.

به گفته منابع محلی گروه های تروریستی تکفیری در ادامه شکست هایی که در نقاط مختلف سوریه متحمل شده‌اند و به خصوص با روند رو به رشد از دست دادن مناطق مختلف ریف دمشق در اقدامی تلافی جویانه یک خودروی انتحاری با دو سرنشین را برای انجام عملیات تروریستی در منطقه زینبیه آماده کرده که با هوشیاری نیروهای مقاومت و امنیتی در دمشق قبل از رسیدن این خودرو به پست ایست و بازرسی منطقه زینبیه شناسایی و منهدم گردید.

این در حالی است که اقدامات تروریستی و عملیات های بمب گذاری در مناطق مختلف دمشق و به خصوص زینبیه به عنوان یکی از اولویت های تروریست های تکفیری برای مقابله با ارتش و نیروهای مقاومت در دستور کار آنها قرار دارد که با اشراف اطلاعاتی ارتش سوریه و نیروهای مقاومت تعداد قابل توجهی از این قبیل اقدامات کشف و خنثی شده است.

حجم ویدیو: 6.21M | مدت زمان ویدیو: 00:00:40 دانلود ویدیو
ارسال نظر: