دیدار وزیر ورزش با هیات رئیسه کانون مربیان برگزار شد

درخشان: باید مشکلات را جمع‌بندی و دسته‌بندی کنیم/ پنجعلی: امیدوارم فوتبال به‌سمت خصوصی شدن پیش برود

کدخبر: 2098316

وزیر ورزش و جوانان با هیئت رئیسه کانون مربیان فوتبال ایران دیدار کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، حمید درخشان از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس پس از دیدار وزیر ورزش و جوانان با اعضای هیئت رئیسه کانون مربیان فوتبال گفت: بهترین جلسه‌ای بود که در چند وقت اخیر برگزار شد و بسیاری از دوستان توانستند نقطه نظرهای خود را مستقیم با شخص وزیر مطرح کنند که به‌نظرم درد جامعه فوتبال بوده است. این مشکلات هرچه بیشتر به گوش وزیر برسد اطلاعات بیشتری نسبت به ورزش و نوع کار کانون نصیب ایشان می‌شود و باعث توسعه ورزش فوتبال می‌شود.

درخشان افزود: حتی اگر از نتایج بحث و گفت‌و‌گوی کانون مربیان یکی دو نکته اساسی به اطلاع جناب وزیر برسد باعث بهبود بیشتر مسائل توسط ایشان می‌گردد. فکر می‌کنم برگزاری منظم این جلسات به‌صورت هفتگی یا 15 روز یک‌بار بسیار مفید خواهد بود. شخص وزیر به‌دلیل مشکلات فراوان نمی‌توانند به همه مشکلات ریز شوند و ما باید مشکلات را جمع‌بندی و دسته‌بندی کنیم و در اختیار ایشان قرار دهیم و سپس ایشان بررسی کرده و برای بهبود راهکار ارائه دهند و در نهایت فوتبال ما رو به جلو برود و توسعه پیدا کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: چرا نباید ورزش ما در ابعاد مختلف اقتصادی فرهنگی اجتماعی به ورزش دنیا برسد؟ به‌خصوص در بحث اقتصادی بسیار امیدواریم با راهکارهای جناب وزیر بهبود مؤثری را در آینده شاهد باشیم.

همچنین محمد پنجعلی از دیگر پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: جلسه بسیار مفیدی بود و امیدواریم راهکارهای ارائه‌شده توسط دوستان در این جلسه که نشئت گرفته از تجربه بالای آنها بود مورد استفاده قرار گیرد. جناب وزیر هم بسیار مایل بودند صحبت‌های پیشکسوتان را بشنوند و ما هم با اشتیاق نظراتمان را ارائه دادیم و امیدواریم که این روند ادامه داشته باشد چرا که می‌تواند در تصمیم‌گیری‌ها در ادامه مسیر فوتبال حرفه‌ای ما بسیار مؤثر باشد.

پنجعلی در ادامه افزود: حمایت وزیر از پیشکسوتان و توجه به نظر آنها برای من ارزشمند بود و امیدواریم با حمایت‌ها و راهکارهای خوب جناب وزیر فوتبال به‌سمت خصوصی شدن پیش برود.

ارسال نظر: