سخنگوی قوه قضائیه:

قوه قضائیه با صاحب منزل‌ها و صاحب قدرت‌ها برخورد کرد/ طبیعی است علیه ما جوسازی می‌شود

کدخبر: 2098326

محسنی اژه‌ای با بیان اینکه قوه قضائیه با صاحب منزل‌ها و صاحب قدرت‌ها برخورد کرد اظهار داشت: طبیعی است علیه ما جوسازی می‌شود و نباید از این فضاسازی‌ها بهراسیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای ظهر امروز در رشت اظهار داشت: همکاران قوه قضاییه کار خطیری را برعهده دارند و از همه کسانی که کمک می‌کنند قوه قضاییه خدمت بیشتری را ارائه کند تشکر می‌کنم.

معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه اگر همه دست به دست هم بدهند کارها سریع‌تر پیش می‌رود بیان داشت: مردم ایران و مردم شهیدپرور استان گیلان حضور بسیار گسترده‌ای در انتخابات اخیر داشتند.

اژه‌ای با اشاره به اینکه مشارکت مردم استان گیلان بالا بود و خدا را شاکریم که مردم به ندای ولی‌فقیه پاسخ مثبت دادند افزود: مردم با حضور پرشور خود برگ زرین دیگری به افتخارات کشور اضافه کردند و به دنیا فهماندند مردم سالاری دینی چیست.

سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه ملت ایران دموکراسی واقعی را به دنیا نشان دادند ابراز داشت: ملت ایران دنیا را شرمنده خود کرد و دموکوکراسی واقعی را به منصه ظهور رساند.

وی آزادسازی خرمشهر را یک معجزه عنوان کرد و گفت: روزی که صدام به پشتوانه همه ابرقدرت‌های زمان از شرق و غرب، حمایت همه جانبه می‌شد هیچ چیز برای صدام کم گذاشته نشد و سلاح‌های مختلف در اختیار او گذاشته شد.

محسنی اژه‌ای با بیان اینکه ستون پنجم را در داخل کشور برای صدام تجهیز کردند اظهار داشت: انقلاب ما یک انقلاب نوپا بود و از همان زمان پول‌های ما را بلوکه کردند و ما را تحریم و محاصره کردند.

معاون اول قوه قضاییه با اشاره به آزادسازی خرمشهر و بیان اینکه استقلال و عزت کشور ما همیشه حفظ شده است بیان کرد: خانواده‌های شهدا پشتوانه اصلی نظام بوده و هستند.

سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه ما به ضیافت الهی و مهمانی خدا وارد می‌شویم عنوان کرد: باید با آمادگی کامل به مهمانی خدا برویم و شجره نبوت می‌تواند ما را نجات بدهد.

وی با اشاره به اینکه نزدیک چهار دهه است همه شیطان‌های بزرگ و کوچک و روباه‌های مکار تلاش خود را به‌کار گرفته‌اند تا چراغ ما و نور الهی انقلاب اسلامی را خاموش کنند تصریح کرد: مردم ما مقابل همه هجمه‌ها پیروز شدند و با عزت بیشتر در دنیا زندگی می‌کنند.

معاون اول قوه قضاییه نشستن بر کشتی اهل بیت(ع) را علت عزت و سربلندی ملت ایران در تمامی ادوار عنوان کرد و گفت: اگر می‌خواهیم از همه توطئه‌های دشمن و وسوسه‌های نفس نجات یابیم باید در مسیر اهل بیت(ع) حرکت کنیم.

محسنی اژه‌ای با اشاره به اینکه ایران دشمنان زیادی دارد مطرح کرد: ایجاد داعش و طالبان و تجهیز آن‌ها توسط استکبار جهانی و در رأس آن‌ها آمریکا صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه همه تلاش استکبار این است که ایران در جبهه اقتصادی موفق نشود گفت: به‌همین دلیل مقام معظم رهبری تاکید می‌کنند راه نجات کشور اقتصاد مقاومتی است و دشمن متوجه شده اگر اقتصاد ما را تحریم و وابسته کند می‌تواند ما را به لحاظ سیاسی وابسته خود کند و اصرار می‌کند در جبهه اقتصادی به خود متکی نباشیم.

سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به اینکه برخی فرصت‌ها را در چند سال اخیر از دست داده‌ایم اظهار داشت: علت آن متکی بودن به کشورهای خارجی بوده است و باید متکی به تولیدات داخلی خودمان باشیم.

معاون اول قوه قضاییه کار قوه قضاییه را سخت و دشوار توصیف کرد و عنوان داشت: کار قضا خطیر و دشوار است و تشخیص حق و باطل کار آسانی نیست.

محسنی اژه‌ای خاطرنشان کرد: اگر همه امکانات هم فراهم باشد باز یک عده‌ای از قوه قضاییه گلایه دارند و کسانی که حکم علیه آن‌ها صادر می‌شود معترض هستند.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های دیگر کار خود را انجام نمی‌دهند و بار آن‌ها روی دوش قوه قضاییه افتاده است گفت: ده‌ها و صدها شرکت تعاونی اعتباری موجود است و مسئولیت آن‌ها برعهده دولت و بانک مرکزی است و موسسه‌ای که 400 شعبه در کشور دارد از یک تعاونی آن یک میلیون نفر به قوه قضاییه شکایت کرده‌اند.

سخنگوی قوه قضاییه معوقات بانکی کشور را بیش از 100 هزار میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: تکلیف قوه قضاییه سنگین است و اگر می‌خواهیم موفق شویم نیاز به توکل بر خدا و نیروی جهادی داریم.

محسنی اژه‌ای با بیان اینکه قوه قضاییه با صاحب منزل‌ها و صاحب قدرت‌ها برخورد کرد اظهار داشت: طبیعی است علیه ما جوسازی می‌شود و نباید از این فضاسازی‌ها بهراسیم.

معاون اول قوه قضائیه به اطاعت از ولی ‌فقیه در همه امور تاکید کرد و بیان داشت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند قوه قضاییه باید مستقل و مقتدر باشد.

ارسال نظر: