رئیس‌جمهور در دیدار با آیت‌الله صافی گلپایگانی:

تمام تلاش ما رونق و شکوفایی در کشور و اشتغال بیش از پیش است

کدخبر: 2098390

روحانی با اشاره به اینکه برنامه های دولت با مطالعات دقیق کارشناسان در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی و بویژه در حوزه اقتصادی با هدف رفع مشکلات اقتصادی، ارتقاء سطح تولید و افزایش اشتغال، طراحی شده، گفت: تمام تلاش ما رونق و شکوفایی در کشور و اشتغال بیش از پیش است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حسن روحانی عصر پنجشنبه با حضور در بیت آیت الله صافی گلپایگانی در قم، با تبریک این مشارکت گسترده مردم و نقش آن در تقویت جایگاه منطقه ای و بین المللی کشور ، گزارشی را از اقدامات دولت یازدهم در زمینه رفع مشکلات اقتصادی و اداره کشور و برنامه های دولت دوازدهم برای شتاب بخشیدن به رونق اقتصادی ، تولید و اشتغال ارائه کرد.

رییس جمهوری با اشاره به اینکه برنامه های دولت با مطالعات دقیق کارشناسان در حوزه های مختلف سیاسی ، اجتماعی و بویژه در حوزه اقتصادی با هدف رفع مشکلات اقتصادی، ارتقاء سطح تولید و افزایش اشتغال ، طراحی شده ، گفت: تمام تلاش ما رونق و شکوفایی در کشور و اشتغال بیش از پیش است.

وی مشارکت گسترده مردم در انتخابات را نمایش بزرگ قدرت و انسجام ملی، نزد جهانیان دانست و با بیان اینکه دولت دوازدهم مستظهر به پشتیبانی همه آحاد مردم است ، تصریح کرد: این پشتوانه عظیم مردمی زمینه ای مناسب برای تقویت و پیشبرد سریع تر همه سیاستها ، برنامه ها و تلاش ها جهت ساختن ایران اسلامی است

روحانی همچنین با بیان اینکه دولت تدبیر و امید خود را مرهون الطاف خاندان عصمت و طهارت می داند ، تصریح کرد: بی تردید تمامی تلاش ها ، برنامه ها و فعالیت های دولت در راستای نشر فرهنگ دینی و ارتقاء معنویت در جامعه بوده و خواهد بود.

رییس جمهوری با اشاره به حضور پر شور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورای های اسلامی شهر و روستا در آرامش و امنیت کامل، اظهار امیدواری کرد تا دولت تدبیر و امید بواسطه دعای خیر و حمایت مراجع و علما و ادامه حضور مردم بتواند هماهنگ تر و فعال تر از گذشته در مسیر رفع مشکلات کشور گام بردارد.

آیت الله العظمی صافی گلپایگانی نیز در این دیدار با تبریک موفقیت دولت در برگزاری انتخابات در آرامش و امنیت کامل ، مشارکت چشمگیر مردم در انتخابات را یکی از نقاط عطف جمهوری اسلامی ایران و موهبتی برای کشور دانستند و تاکید کردند : همه نظام و مسوولان باید قدردان این مشارکت گسترده مردم در انتخابات باشند.

ایشان تمام مسوولان اعم از قوای سه گانه و نخبگان را به تلاش بیش از پیش برای پاسخ به انتظارات و توقعات مردم فرا خواندند و گفتند:دولت نیز در تداوم همه برنامه های مفید و سازنده ای که برای رفع مشکلات اقتصادی مردم داشته است ، باید آن برنامه ها را با هدف رفع سریعتر مشکلات مردم با شتاب بیشتری ادامه دهد.

آیت الله صافی گلپایگانی با بیان اینکه " همیشه دعاگوی دولت و شخص رییس جمهور هستم"، اظهارداشت: دولت دوازدهم باید همان رویه ای را که در دولت یازدهم در ایجاد ثبات و آرامش داشت ، پی بگیرد و مهمتر از همه اینها ، تلاش مضاعف در مسیر رشد و ارتقای معنویت در عرصه جامعه است.مردم دیندارند و وقتی می بینند دولت در امور دینی خدمت می کند خوشحال می شوند و اینگونه حمایت می کنند.

ایشان با بیان اینکه برنامه های دولت در حوزه تقویت و گسترش معارف اسلامی مثل همیشه باید مورد تاکید قرار گیرد، افزودند: روابط دولت و حوزه پیوسته وسیع و مداوم بوده که این مورد تقدیر است و باید این روابط پررنگ و موثر میان مرجعیت ، حوزه های علمیه و دولت تداوم یافته وبیش از پیش تقویت شود.

ارسال نظر: