حسینی منش خبر داد:

ساعت فعالیت مراکز معاینه فنی در ماه رمضان تغییر کرد + لیست مراکز

کدخبر: 2098465

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران از تغییر ساعت فعالیت مراکز معاینه فنی خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سید نواب حسینی منش، مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران در رابطه با تغییر ساعات کاری مراکز معاینه فنی اظهار داشت:‌ ساعات کاری مراکز معاینه فنی به مناسبت ماه مبارک رمضان تغییر یافته است و شهروندان می توانند جهت اطلاع از آخرین وضعیت آن به سایت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران به آدرس inspection.tehran.ir مراجعه کنند.

وی افزود: در حال حاضر حدود 3 هزار دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی شهر تهران مراجعه می‌کنند که با توجه به ظرفیت ایجاد شده در این مراکز و امکان پذیرش حداقل 6 هزار دستگاه خودرو به صورت روزانه در مراکز 13 گانه معاینه فنی شهر تهران مدت انتظار به صورت میانگین جهت اخذ معاینه فنی کمتر از نیم ساعت بوده و شهروندان می توانند بدون معطلی نسبت به اخذ معاینه فنی خودور خود اقدام کنند.

حسینی منش گفت:‌ جهت به حداقل رسیدن مدت زمان معطلی در مراکز به شهروندان توصیه می شود قبل از مراجعه نسبت به بازدید، انجام سرویس های دوره ای و برطرف کردن ایرادات خودرو خود اقدام کرده تا در همان مرحله اول گواهی معاینه فنی را اخذ کنند و مجبور به مراجعات بعدی جهت آزمون های مجدد قسمت های معیوب نشوند. شهروندان جهت مطلع شدن از گردش کاری مراکز و آیتم هایی که در مراکز مورد کنترل قرار می گیرد، می توانند به سایت ستاد معاینه فنی مراجعه کنند.

وی در پایان گفت: ضمناً جهت تسهیل در ارایه خدمات به شهروندان در ایام ماه رمضان در روزهای جمعه 5 مرکز بیهقی، نیایش، آبشناسان، دماوند و امام رضا(ع) فعال هستند.

ساعت فعالیت مراکز معاینه فنی در ماه رمضان تغییر کرد

ارسال نظر: