حجت‌الاسلام فقیهی در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

شروع ثبت‌نام هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان بعد از ماه رمضان/ هزینه سفر هنوز مشخص نیست

کدخبر: 2098558

رئیس ستاد عمره و عتبات عالیات دانشگاهیان گفت: اعزام‌های هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از مرداد ماه آغاز می‌شود و ثبت‌نام این دوره نیز بعد از ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد.

حجت‌الاسلام فقیهی، رئیس ستاد عمره و عتبات عالیات دانشگاهیان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »؛ درخصوص هفدهمین دوره عتبات عالیات دانشگاهیان گفت: اعزام‌های هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از مرداد‌ماه آغاز می‌شود و ثبت‌نام این دوره نیز بعد از ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد.

وی درباره ظرفیت این دوره از عتبات دانشگاهیان ادامه داد: هنوز مشخص نیست که در هفدهمین دوره چه تعداد از دانشگاهیان به این سفر اعزام خواهند شد ولی در شانزدهمین دوره حدود 345 کاروان، یعنی 15 هزار و 500 نفر به سفر اعزام شدند.

رئیس ستاد عمره و عتبات عالیات دانشگاهیان تصریح کرد: قرار است در هفدهمین دوره از عتبات دانشگاهیان هم همانند دوره قبل کاروان ویژه دختران مجرد، پسران مجرد، متاهلین و اساتید را داشته باشیم.

حجت الاسلام فقیهی درباره هزینه قیمتی این سفر خاطر نشان کرد: هنوز به طور قطع نمی توان درباره قیمت ها صحبت کرد؛ چرا که هنوز قیمت ها در عراق مشخص نشده است.

ارسال نظر: