دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان:

دانشگاه آزاد ملک شخصی خانواده هاشمی نیست/ دستگاه قضا به پرونده‌های فساد مالی میرزاده و فرزندانش ورود کند

کدخبر: 2098670

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به عملکرد مدیر سابق دانشگاه آزاد گفت: قوه قضائیه به فسادهای میرزاده و فرزندانش در دانشگاه آزاد ورود کند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، متین منتظمی دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفتگو با تسنیم ، درباره جوسازی‌های برخی رسانه‌ها در رابطه با تغییرات مدیریتی دانشگاه آزاد، اظهار داشت: ایجاد تغییر و تحول در دانشگاه آزاد با سابقه‌ فسادهایی که در آن شکل گرفته بوده در میان نیروهای انقلابی امید ایجاد کرد، زیرا گویای قرار گرفتن این دانشگاه در مسیر اصلی خود است.

وی ادامه داد: اینکه مدیریت جدید این دانشگاه، دانشگاه آزاد را از میراث خانوادگی خارج کند، امر پسندیده‌ای است، زیرا این دانشگاه متعلق به نظام اسلامی است و باید در راستای اهداف انقلاب اسلامی حرکت کند.

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان افزود: قطعاً عده‌ای مخالف این رویکرد هستند، زیرا منافع خود را در دانشگاه آزاد در خطر می‌بینند، اما از مسئولان دانشگاه می‌خواهیم زیر بار این فشارها نروند و با جدیت به تغییرات انقلابی خود در این دانشگاه ادامه دهند.

وی با اشاره به برکناری یاسر هاشمی از دانشگاه آزاد و حواشی برخی رسانه‌ها در این خصوص گفت: به نظر بنده خانواده آقای هاشمی باید ظرفیت و جنبه خود را در این زمینه بالا ببرد. قرار نیست اگر فردی برای مدت‌ زمانی در سمتی مسئولیت داشت، مادام‌العمر در این مسئولیت باقی بماند. دانشگاه آزاد ملک شخصی خانواده آقای هاشمی نیست که مادام‌العمر در آن مسئولیت داشته باشد.

این فعال دانشجویی با اشاره به مفاسد مطرح شده از سوی رئیس سابق و فرزندانش در جریان مدیریت دانشگاه آزاد تصریح کرد: در گزارش تحقیق و تفحص مجلس از دانشگاه آزاد نیز مواردی این چنین مطرح شده بود، عدم برخورد قاطع با فسادهای گذشته این دانشگاه باعث بروز رانت‌ها و فسادهای گسترده اخیر در این دانشگاه شده است.

منتظمی گفت: از دستگاه قضا می‌خواهیم با ورود به پرونده‌های فساد دانشگاه آزاد به اتهامات میرزاده و فرزندانش رسیدگی کند و برای همیشه به موضوع فساد و رانت در دانشگاه آزاد که با شهریه دانشجویان و خانواده‌های آنها اداره می‌شود، خاتمه دهد.

ارسال نظر: