این شکست ناامیدکننده بود

مربی لخویا: اعتماد به نفس نداشتیم/ پرسپولیس تیم قابل احترامی است

کدخبر: 2098728

مربی لخویای قطر دلیل شکست برابر پرسپولیس را عدم اعتماد به نفس بازیکنان تیمش عنوان کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، برونو پس از پایان بازی برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس که با شکست یک بر صفر تیمش پایان یافت گفت: خیلی خوب بازی را شروع کردیم اما در ادامه بازیکنان لخویا پس از دریافت گل اعتماد به نفس خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: این شکست و حذف از لیگ قهرمانان آسیا برای لخویا ناامیدکننده بود. می‌خواستیم همچنان در این رقابت‌ها بمانیم. بازی در نیمه‌ اول محدود به میانه‌ زمین بود و تمایل به ادامه عملکردمان همانند بازی رفت داشتیم. بر خلاف جریان بازی گل خوردیم و همین مسئله باعث سردرگمی بازیکنان شد. این گل روی عملکرد تیمی ما تاثیر داشت.

دستیار اول جمال بلماضی، سرمربی الجزایری لخویا با اشاره به عملکرد خوب تیمش در نیمه‌دوم گفت: در نیمه‌دوم فرصت‌های زیادی داشتیم که بسیاری از آنها را روی بدشانسی از دست دادیم. همه به خاطر این شکست احساس شرمندگی و ناراحتی دارند.

برونو درباره پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس قابل احترام است و بازیکنان توانمندی دارند. لخویا در حملات خود شتاب کرد و به هیج نتیجه‌ای دست نیافت.

پرسپولیس با پیروزی یک بر صفر برابر لخویا در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه کارت صعود به جمع 8 تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا را دریافت کرد و 16 خرداد حریف آینده خود را از میان تیم‌های عربستانی الهلال و الاهلی و العین امارات خواهد شناخت.

ارسال نظر: