می‌دانستیم کار سختی مقابل لخویا داریم

حسینی: قهرمانی در آسیا سخت است؛‌ اما برای هر سختی آماده می‌شویم/ فرقی ندارد با چه تیمی بازی کنیم

کدخبر: 2098835

کاپیتان پرسپولیس گفت: قهرمانی در آسیا سخت است چرا که مرحله بعد فصل آینده برگزار می‌شود و تیم‌های عربی می‌توانند سرمایه گذاری کنند اما ما برای هر سختی آماده می‌شویم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سیدجلال حسینی در گفتگو با تسنیم ، در خصوص برتری پرسپولیس مقابل لخویا و صعود این تیم اظهار داشت: بازی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و خودمان را برای این موضوع آماده کرده بودیم.

وی افزود: در بازی رفت و در غیاب هوادارانمان که خیلی تاثیرگذار بود شرایط برد را داشتیم اما نتوانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم. در بازی برگشت برای یک بازی سخت مقابل تیمی که سرمایه گذاری زیادی انجام داده وبه یکی از قدرت های آسیا تبدیل شده است آماده بودیم.

حسینی در خصوص اینکه دوست دارد در مرحله بعد پرسپولیس با چه تیمی روبه‌رو شود، گفت: دیگر نمی شود تیمی را راحت گرفت. الهلال در گروه خودمان بود و یکی از قدرت های آسیا است. الاهلی عربستان در سالیان اخیر با شرایط خوب در آسیا حاضر می شود و العین نیز همیشه تیمی مدعی است. هر سه تیم خطرناک هستند و قطعا برنامه ریزی و سرمایه‌گذاری خواهند داشت.

کاپیتان پرسپولیس یادآور شد: مطمئنا هر سه تیم خود را برای مرحله بعد آماده می‌کنند و این کاری است که ما و حتی دیگر تیم‌های ایرانی نمی توانند آن را انجام دهند. ما هیچ وقت مثل آنها نمی توانیم خود را در شرایط خوب نگه داریم و آمادگی مناسب داشته باشیم. کار سختی در مرحله بعد داریم و برای ما فرقی نمی کند با کدام تیم بازی کنیم چرا که هر سه تیم از قدرت‌های آسیا هستند.

حسینی در پاسخ به این سوال که پرسپولیس توانایی قهرمانی آسیا را دارد، گفت: قهرمانی در آسیا خیلی سخت است چرا که متاسفانه مرحله بعد در فصل آینده برگزار می شود و تیم های عربی می توانند سرمایه گذاری های خود را انجام دهند. این تیم ها بودجه های خیلی خوبی دارند و از امکانات مناسبی برخوردار هستند و این چیزها را ما نداریم و متاسفانه نمی‌توانیم با آمادگی کامل در مسابقات حاضر شویم. با این تفاسیر ما برای هر بازی و سختی آماده می‌شویم تا بتوانیم شرایط خوبی داشته باشیم.

ارسال نظر: