خواننده "هوادار":

در موسیقی سنتی، نتوانستم حرف دلم را بزنم

کدخبر: 2098989

شهرام میرجلالی که پس از سال‌ها فعالیت در عرصه موسیقی اصیل ایرانی و شاگردی رامین صدیف، وارد عرصه موسیقی پاپ شده است، نخستین آلبوم رسمی خود با عنوان «هوادار» را منتشر کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، آلبوم "هوادار" با صدای شهرام میرجلالی طی مراسمی در فرهنگسرای نیاوران با حضور عوامل تولید آلبوم برگزار شد.

بهنام کریمی(آهنگساز و مدیر هنری و تولید) در ابتدای صحبت‌های خود درباره فعالیت‌هایش گفت: حدود ۱۶ سال است که به‌عنوان آهنگساز و موزیسین فعالیت حرفه‌ای خودم را انجام می‌دهم و در این مدت‌زمان با بسیاری از هنرمندان و خوانندگان مطرح کشور آثاری را تولید کردم اما همیشه دغدغه‌ای در امور مدیریتی و اجرایی این عرصه داشتم و همین مهم باعث شد موسسه «طنین آهنگ پارس» را تأسیس کنم که بتواند پایگاه خوبی برای تمامی هنرمندان بااستعداد اعم از آهنگساز، ترانه‌سرا، خواننده و هرکسی که سهم کوچکی در تولید یک قطعه موسیقی دارد، باشد و امیدوارم بتوانیم به این هدف برسیم.

این آهنگساز ادامه داد:. نمی‌خواهم بلند پروازانه صحبت کنم اما مطمئن باشید در آینده نه‌چندان دور، شهرام میرجلالی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و یکی از بهترین خواننده‌های موسیقی کشورمان خواهد بود.

مدیر تولید آلبوم «هوادار» در پایان افزود: با توجه به اینکه هنر موسیقی به صنعت موسیقی تبدیل‌شده است و بسیار مسیر پرفراز و فرود و مشکلات بسیاری در زمینه تولید حتی تک قطعه دارد چه برسد به تولید آلبوم و موزیک ویدیو! و مسیر سختی در سر راه دوستان و همکارانم وجود دارد و بدون حمایت مالی و معنوی بخش خصوصی با مشکلات زیادی روبرو هستیم، از یک سال و نیم پیش افتخار این را داشتم که با «علیشاه صمدی» مدیر مجموعه «فولاد صنعت» و تهیه‌کننده آلبوم آَشنا شوم که همیشه کنار ما حضور داشت و حمایت و اعتماد کامل کرد و اگر ایشان نبود امروز آلبوم هوادار منتشر و رونمایی نمی‌شد.

میرجلالی، خواننده آلبوم «هوادار» در این مراسم گفت: دلیل ورود بنده به عرصه موسیقی پاپ علاقه خاصی به خواننده‌ای نبوده و هیچ‌وقت دوست داشتن خواننده‌ای را کتمان نمی‌کنم و اگر کسی را دوست داشتم به‌واسطه صدا و کار خوبش بوده است. علت ورودم به موسیقی پاپ بعدازاینکه ۱۲سال شاگرد یکی از اساتید موسیقی اصیل ایرانی بودم (البته برای مراسم هم دعوتشان کردم و شاید شاگرد خلفی برای استاد رامبد صدیف نبودم). به‌جایی رسیدم که کنسرت‌های گوناگونی را با گروه‌های مختلف برگزار کردم اما یکسری مواقع دلم می‌خواست کاری را انجام دهم که دوست داشتم مثل قطعه‌ای که برای مادر خواندم اما در اشعار موسیقی اصیل ایرانی (که اشعار فاخری هستند) نتوانستم حرف دلم را بزنم به همین خاطر تصمیم بسیار سختی گرفتم و با تمام زحماتی که در عرصه موسیقی سنتی کشیدم، وارد موسیقی پاپ شدم.

این خواننده همچنین در موردعلاقه‌اش به خواننده خاصی در موسیقی پاپ توضیح داد: محسن یگانه را از ته دلم دوست دارم اما به «فریدون آسرایی» هم علاقه دارم که سال‌هاست می‌گویند شبیه آن می‌خوانم! و بدون اغراق یکی از بااحساس‌ترین خوانندگان هستند.

وی به همکاری مشترک با فریدون آسرایی اشاره کرد و افزود: اتفاقاً آهنگی با عنوان «نیمکت» به ما پیشنهاد شد که باهم آن را خواندیم و قرار بود این کار با صدای من و فریدون آسرایی در آلبوم منتشر شود اما وقتی آهنگ را چیدیم واقعاً خودم تشخیص نمی‌دادم کجای کار از صدای من و کجای کار از صدای ایشان است به همین خاطر قرار شد یکی از ما دو نفر این کار را بخوانیم و همیشه سعی کردم از کسی تقلید نکنم.

وی در ادامه درباره کنسرت‌هایش توضیح داد: قرار بود رونمایی ما همراه با نخستین کنسرت آلبوم باشد اما بحث انتخابات و ماه رمضان باعث شد که این مهم با تأخیر همراه شود و نخستین اجرا در مردادماه خواهد بود.

گفتنی است، شهرام میر جلالی تیتراژ فیلم سینمایی «شاخ کرگدن» به کارگردانی «محسن محسنی نسب» را خوانده است که به‌زودی اکران می‌شود و این قطعات در آلبوم «هوادار» قرارگرفته است.

ارسال نظر: