بیانیه ارتش:

پرچمداری جبهه اسلام حقیقی از نعمات وجود امام خمینی(ره) بود

کدخبر: 2099001

ارتش در بیانیه خود به مناسبت ۱۴ خرداد آورده است: برچیده شدن سلطه طاغوتیان بود، پیشتازی و پرچمداری جبهه اسلام واقعی توسط ایران از نعمات وجود با برکت امام(ره) است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران بمناسبت 14 و 15 خرداد و سالگرد ارتحال امام(ره) بیانیه‌ای صادر کرد که در آن آمده است: در تاریخ ایران اسلامی 14 و 15 خرداد یادآور نام و شخصیت رهبر بزرگ انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) است. بزرگ مردی که برای حمایت از مستضعفین و ملل مظلوم در برابر قدرت‌های زورگو و استکباری ایستاد.

در ادامه این این بیانیه آمده است: امام خمینی(ره) در ایجاد الگویی نوین در اداره جوامع بشری و تأمین سعادت دنیوی و اخروی نقشی بی بدیل داشت و امروز سربلندی و سرافرازی ملت ایران در عرصه‌‌های مختلف نبرد با دشمنان انقلاب اسلامی حاصل ولایت فقیه و مردم سالاری دینی است که تفکر هوشمندانه و خلاقانه آن امام راحل با تلفیق مبانی و آموزه‌های اسلام ناب محمدی(ص) و شرایط روز، آن را بوجود آورده و درکی جدید از شرایط تاریخی را فراروی سایر ملل و جوامع قرار داده است.

امام خمینی(ره) متفکر بزرگ عصر حاضر و احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) و بزرگ مردی بود که جهان را با اندیشه الهی خود از فرو رفتن در اندیشه‌های دنیا طلبانه قدرت‌های جهانی رهانید و اسلام را بعنوان یگانه مسیر رستگاری بشریت به جهان معرفی کرد. بزرگ مردی که منادی دین و عدالت و محبوبترین رهبر مسلمانان در جهان معاصر و پناهگاه عدالت ‌طلبان و ستمدیدگان بود و آن چنان گام برمی‌داشت که برکات آن برای همیشه باقی مانده و خواهد ماند.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه بیانیه خود ضمن گرامیداشت سالروز قیام مردمی 15 خرداد که سرآغاز نهضت بیداری اسلامی ملت ایران و نشانگر عمق پیوند معنوی مردم با آرمان های الهی و نمایش فداکاری ملت برای حفظ اسلام و برچیده شدن سلطه طاغوتیان بود، پیشتازی و پرچمداری جبهه اسلام واقعی توسط جمهوری اسلامی ایران را از نعمات وجود بابرکت امام خمینی(ره) در تاریخ ایران اسلامی دانسته و استمرار این حرکت بزرگ الهی را در حمایت از ولایت مطلقه فقیه و نایب برحق امام راحل، حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) می داند و معتقد است امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده است و اینک که 38 سال از رحلت آن ابرمرد بزرگ انقلاب اسلامی می‌گذرد راه و صراط آن امام همام بعنوان یک اسوه و الگو باقی مانده و چراغ راه رهپویان ایشان خواهد بود.

ارتش در پایان بیانیه خود ضمن دعوت از آحاد ملت ایران برای حضور گسترده و پرشور در آئین گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر بزرگ انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و تأکید بر همراهی و شرکت یکپارچه کارکنان ارتش و خانواده آنها در این مراسم؛ اعلام می‌دارد فرزندان غیور امام راحل در ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تجدید میثاق با امام خمینی(ره) آماده اند تا با لبیک گویی به منویات و تدابیر ولی فقیه زمان و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) راه پر افتخار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را ادامه داده و تا همیشه تاریخ آن را تداوم ببخشد.

ارسال نظر: