بیانیه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی:

انقلاب امام بیش از هر زمان آماج حمله دشمنان و بدعهدی دوستان قرار دارد

کدخبر: 2099071

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به مناسبت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به مناسبت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و نیمه خرداد، سرآغاز جنبش رهایی بخش ملت ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه جبهه مردمی به شرح زیر است:

" هو العزیز المتعال "

ملت بزرگ وسلحشور ایران

در ایام بزرگداشت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار و معمار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(رحمه الله علیه) و در آستانه نیمه خرداد، سرآغاز جنبش رهایی بخش ملت ایران، بر روح بلند و ملکوتی امام راحل درود می‌فرستیم و بر آستان شهیدان مظلوم قیام تاریخی پانزده خرداد، طلیعه داران پیروزی انقلاب اسلامی و گشایندگان راه نجات و رستگاری این ملت سر تعظیم فرود می‌آوریم و آغاز بیست و نهمین سال رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) خلف صالح امام و سکاندار حکیم و نستوه انقلاب اسلامی که پرچم هدایت امت ورهبری انقلاب اسلامی را در دست دارند تبریک می‌گوییم .

ظهور امام خمینی و انقلاب اسلامی که بی نام خمینی(ره) در هیچ کجای جهان شناخته شده نیست، بی‌گمان از فرازهای درخشان، بی نظیر و دوران ساز تاریخ ایران، بلکه تاریخ جهان است.

این انقلاب که برآمده از پاسخ یکپارچه ملت ایران به دعوت امام خمینی(ره) و ایثار و ازجان گذشتگی ملت ایران در راه اسلام و پایان دادن به قرن‌ها تباهی، ظلم، فساد و عقب ماندگی بود، استقلال ،آزادی و جمهوری اسلامی را نصیب ملت ایران کرد و طی قریب چهل سال حیات پربرکتش ملت وکشور ایران را ازیک ملت فراموش شده و یک کشور ضعیف و عقب مانده و دست چندم به اوج عزت، قدرت و پیشرفت رساند.

تداوم انقلاب و تحقق آرمان‌ها و آرزوهای بلند امام راحل برای این ملت، در رهبری حضرت آیت‌الله‌ العظمی خامنه‌ای(مدظله) که با هدایت الهی و انتخاب تاریخی خبرگان ملت ظهوریافت، میسر شد و ایشان طی سه دهه رهبری حکیمانه، مدبرانه و مشفقانه خویش به رغم دشمنان کینه توز خارجی و بدخواهان داخلی و کم مهری برخی دوستان و همراهان امام، با اقتدار کامل به صیانت از انقلاب شکوهمند اسلامی و حفاظت از میراث فکری ومعنوی امام خمینی و نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخته و با هدایت آن به‌سوی اهداف بلند و پشت سرگذاشتن توطئه‌های رنگارنگ ، دستاوردهای جدید را یکی پس از دیگری به کارنامه این انقلاب پویا و بالنده افزود و آمال و آرزوهای دشمنان را که در دنیای بدون امام خمینی(ره)شکل گرفته بود، ناکام گذارد!

نهال پاک انقلاب که به دست امام راحل در این سرزمین غرص شد، با باغبانی مقام معظم رهبری و حضور همیشگی مردم، اینک به درخت تناور و پرثمری بدل شده است که به مصداق کلام الهی ریشه در اعماق زمین دارد و شاخ و برگ بر آسمان می‌ساید و ازحاصل آن نه تنها ملت ایران که همه مظلومان و مستضعفان عالم کام می‌جویند.

انقلاب امام خمینی و نظام برآمده از آن، امروز بیش از هر زمان آماج حمله دشمنان و بدعهدی دوستان گم کرده راه قرار دارد و بیش از پیش باید از آن حفاظت و مراقبت کرد. این وظیفه بیش از مردم ،که همواره در عرصه های خطر و مسئولیت حاضر بوده و ایفای نقش کرده‌اند، هوشیاری نیروهای انقلاب و تلاش و مجاهدت مسئولان و نهادها و دستگاه‌های نظام را می‌طلبد.

امروز در عرصه اداره داخلی کشور و در زندگی و معیشت مردم مشکلاتی وجود دارد که وجود آن ها به ویژه مشکلات و تنگناهای اقتصادی وبرخی آسیب های اجتماعی، موجب گردیده است که چهره زیبای انقلاب مشوه شود و دستاوردهای عظیم و بی بدیلی که طی سالها حاکمیت نظام جمهوری اسلامی حاصل شده است، تحت الشعاع قرار گیرد و موجب طمع دشمنان و بدخواهان گردد.

وجود این مشکلات هر چند ناشی از دشمنی و سنگ اندازی‌های دشمنان خارجی و بدکارکردی وبرخی ناکارآمدی‌های داخلی است لکن علت العلل آن را باید در شیوه عمل و سلوک آن دسته از مدیران و مسئولان کشور و دستگاه های حکومتی دانست که به تدریج از مبانی، اصول و ارزش‌های انقلاب و گفتمان امام و رهبری فاصله گرفته و به روشها و رویکردهای غیر انقلابی روی آورده‌اند.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به جد معتقد است تنها راه حل مشکلات کشور، بازگشت به انقلاب واصول، مبانی و ارزش‌های حیات‌بخش آن است واین همان حقیقتی است که طی سالیان اخیر مکررا مقام معظم رهبری برآن انگشت نهاده ومسئولان ودستگاه ها ونیز مردم را بدان فرا خوانده‌اند.

مادام که دولت ها حل مسائل و رفع تنگناهای اقتصادی را درگرو حمایت و دخالت‌های خارجی بدانند و بجای تکیه بر نیروی لایزال مردم وامکانات و ظرفیت‌های داخلی، راه مذاکره و کرنش در مقابل مستکبران و قدرت های فزونخواه خارجی که هیچگاه جز به منافع شیطانی خویش نمی‌اندیشند، جستجو کنند.

تازمانی که مسئولان ومدیران به جای اعمال مدیریت انقلابی وجهادی به روش های عادی، اداری ومحافظه کارانه دل خوش دارند و به جای منافع ملت و توده های مردم که صاحبان اصلی نظام و رکن اساسی انقلاب به حساب می آیند ، منافع شخصی و ملاحظات خویشاوندی، حزبی و قبیله‌ای را ترجیح دهند... و تا دست از ثروت اندوزی و رفاه طلبی که دامان بسیاری از آنان را آلوده است، نشویند و از کاخ های رویایی خویش در شمال شهرها به درون مردم نیایند و زندگی همسان توده‌های مردم اختیار نکنند و روح کاخ نشینی را از قالب خود نزدایند، مشکلات کشور که راه حل های ساده و در دسترس دارد، حل ناشده باقی خواهند ماند و روز به روز بر ابعاد آن افزوده می‌شود.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در سالروز رحلت امام راحل عظیم الشان با روح ملکوتی آن امام و خلف صالح او امام خامنه‌ای(مدظله) وخون‌های پاکی که در راه نهضت امام و بثمر نشستن این انقلاب بر زمین ریخت، دیگر بار پیمان می‌بندد که دمی از تلاش در راه حفاظت از انقلاب و اعتلاء نظام اسلامی و حل مشکلات کشور و مردم نیاساید و اگر در اولین تلاش خود برای تشکیل یک دولت مومن، کارآمد و انقلابی توفیق نیافت، این به معنای پایان راه و دست شستن از تلاش و مجاهدت نیست و به یاری خداوند وتوسط مردم، رفع مشکلات و نابسامانی ها را از دولت‌ها مطالبه خواهد کرد و گریبان دولت مردان را برای عمل به تعهدات و وعده‌های خود و وظائف قانونی خویش، رها نخواهد کرد.

ارسال نظر: