جهانگیری در مراسم وداع با پیکر شهدای حادثه تروریستی تهران:

اقدام گروه‌های تروریستی در مقطع کنونی موجب تقویت وحدت و انسجام ملی خواهد شد

کدخبر: 2099467

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه این اقدام گروه‌های تروریستی در مقطع کنونی قطعا موجب تقویت وحدت و انسجام ملی خواهد شد، گفت: راه مبارزه با ترورسیم به صورت جدی‌تری در ایران استمرار پیدا خواهد کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در حاشیه مراسم وداع با پیکرهای شهدای حادثه تروریستی تهران اظهار داشت: این اقدام گروه‌های تروریستی در مقطع کنونی قطعا موجب تقویت وحدت و انسجام ملی خواهد شد و راه مبارزه با ترورسیم به صورت جدی تری در ایران استمرار پیدا خواهد کرد.

جهانگیری ایران را کانون ثبات در منطقه توصیف کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم سابقه طولانی داشته و این روند از زمان آغاز آشوب گروه های تکفیری در منطقه شدت گرفت.

معاون اول رئیس جمهور گفت: زمانی که نیروهای تکفیری در منطقه دست به آشوب زدند و کشورهای مختلف را مورد تهاجم قرار دادند کشوری که با تمام توان در برابر تروریستها ایستاد ایران بود.

جهانگیری با بیان اینکه امروز تلاش گروه‌های تروریستی برای ضربه زدن به امنیت ایران متمرکز شده است تاکید کرد :به فضل الهی و با تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی کشور موفق نشدند و لذا تلاش کردند با عملیات های کوری به خیال خود آسیبی به امنیت ایران برسانند.

ارسال نظر: