لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۷

کولاکوویچ: صربستان واقعا شایسته برد بود چون بهتر از ما بازی کرد/ باید از چنین شکست‌هایی تجربه کسب کنیم

کدخبر: 2099593

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: صربستان واقعا شایسته برد بود چون بهتر از ما بازی کرد و به حقش رسید.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از شکست تیمش مقابل صربستان در لیگ جهانی اظهار داشت: صربستان واقعا شایسته برد بود چون بهتر از ما بازی کرد.

وی در ادامه افزود: سرویس در بازی امروز تعیین کننده بود.صربستان قهرمان دوره گذشته است. این بازی خیلی خاص بود.این توجیه نیست اما من در مقابل شاگردانم بودم.

سرمربی تیم ملی والیبال تاکید کرد: در گذر زمان مقابل هم قرار گرفتیم. روزی با نیکولا هم تیمی بودم. از نظر احساسی در ابتدا بازی سختی برایم بود اما وقتی بازی آغاز شد همه چیز فرق کرد.

وی گفت: ما در ست سوم شروع خوبی داشتیم. در همین ست، سرمربی حریف چند بازیکن خود را تغییر را داد و ما استفاده کردیم و بردیم؛ اما در ست چهارم باز هم همان ترکیب قبلی آنها بود و وقتی دیدم بازیکنان دیگر توان مقابله ندارند نفرات دیگری را آوردم تا ذهنیت آنها را تغییر دهم.

کولاکوویچ درباره دیدار مقابل آرژانتین تصریح کرد: بازی با آرژانتین هم همانند دو بازی قبلی برای ما مهم است و برای برد به میدان می‌رویم.

وی خاطرنشان کرد: در آینده بازیکنان با استعدادی از تیم ملی صربستان خواهید دید، ما در 2 ست اول هم عملکرد بسیار خوبی داشتیم و پا به پای بازیکنان صربستان امتیاز گرفتیم ولی سرویس‌های ما در این بازی کار نکرد و در مقابل بازیکنان حریف سرویس‌های بسیار خوبی زدند. آنها در ست چهارم به بازی برگشتند و اجازه کار گروهی به ما ندادند. خوشبختانه در موقعیت خوبی هستیم و باید از چنین شکست‌هایی تجربه کسب کنیم.

ارسال نظر: