یک دست اندرکار طراحی داخلی ساختمان در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

بیشتر کالاهای مصرفی در طراحی داخلی خارجی است

کدخبر: 2099680

نوشین رستگار توضیح داد که برخی از افراد طبقه متوسط جامعه حتی با وجود داشتن یک خودروی سواری عادی، اما ترجیح می‌دهند تا دو برابر قیمت خودروی خود، هزینه صرف طراحی داخلی ساختمان محل کار خود کنند.

یک دست اندرکار طراحی داخلی ساختمان، دلیل افزایش استفاده از طراحان داخلی در صنعت ساختمان در سال های اخیر را ناشی از تغییر دیدگاه و درک مردم نسبت به زندگی دانسته و گفته که میل به لوکس گرایی در جامعه رو به فزونی است!

"نوشین رستگار" در گفتگو با « نسیم آنلاین» تاکید کرده که میل به لوکس گرایی در تزیین بناهای ساختمانی فقط مربوط به قشر مرفه جامعه نبوده و در حال حاضر در سطح متوسط جامعه نیز این علایم دیده می‌شود.

به گفته وی، 70 درصد مشتریان مراجعه کننده به طراحان داخلی از جمله افراد ثروتمند و ساکنان منطقه یک تهران بوده اند و 30 درصد مابقی هم مربوط به مشتریان طبقه متوسط درحال پیشرفت هستند.

این فعال صنعت ساختمان، توضیح داد که برخی از افراد طبقه متوسط جامعه حتی با وجود داشتن یک خودروی سواری عادی، اما ترجیح می‌دهند تا دو برابر قیمت خودروی خود، هزینه صرف طراحی داخلی ساختمان محل کار خود کنند.

رستگار، درباره کالاهای مصرفی درحین انجام طراحی داخلی لوکس در صنعت ساختمان هم گفت که متاسفانه بیشتر کالاهی مصرفی در این عرصه و به خواسته مشتریان وارداتی بوده ، حال آنکه کالاهای تولید داخل در قیاس با کالاهای وارداتی ازکیفیت بیشتری برخوردارند و ادامه داد که بیشتر کالاهای مصرفی در ساختمان در حال انجام طراحی داخلی، از اروپا و به ویژه ایتالیا است.

ارسال نظر: