شاعر افغانستانی در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

شاعران از رهبری روحیه می‌گیرند/ ایشان در این دیدار ما را با مسائل جزئی اجتماعی، اخلاقی و ارزشی آشنا می‌کنند

کدخبر: 2099728

رجایی گفت: رهبری جدا از مسائل شعری، ما را با مسائل جزئی اجتماعی، اخلاقی، ارزشی آشنا می‌کنند و باعث آگاهی بیشتر ما با ارزش‌های زندگی می‌شوند.

محمدسرور رجایی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »؛ درباره دیدار شاعران با مقام معظم رهبری گفت: امسال افتخار این را داشتم که برای چهارمین بار بود حضور داشتم و قطعا حضور شاعران جوان از ایران و افغانستان و به طور کلی حضور شاعران فارسی زبان در همایشی این چنین باشکوه و در حضور رهبر خردمند انقلاب اسلامی، خود به خود به شاعران روحیه می دهد.

وی ادامه داد: زمانی که یک شاعر جوان این احساس را داشته باشد که به جایگاهی رسید تا در محضر رهبر انقلاب شعرخوانی کند، قطعا توانمندی های خود را افزایش داده و توانمندی هایش به روز می شود و از سوی دیگر اینکه شاعران جوان خودش را در کنار شاعران نامدار فارسی زبان می بینند، باعث افزایش انگیزه و توانمندی های آنها می شود.

این شاعر افغانستانی تصریح کرد: حضور در محضر رهبر انقلاب و شعرخوانی در محضر ایشان، اتفاقی است که شاید تنها روزی بخشی از شاعران جوان شود و مابقی شاعران جوان در حسرت چنین دیداری می مانند و امیدوارم این دیدار در سال های آینده نصیب همه شاعران جوان فارسی زبان شود.

رجایی خاطر نشان کرد: تا به حال شعرخوانی در محضر رهبری نداشتم، ولی همین که در این دیدار حضور داریم و از سوی دیگر در جمع شاعران فارسی زبان قرار می گیریم، توفیق بزرگی برایم محسوب می شود؛ چرا که رهبری جدا از مسائل شعری، ما را با مسائل جزئی اجتماعی، اخلاقی، ارزشی آشنا می کنند و باعث آگاهی بیشتر ما با ارزش های زندگی می شوند.

ارسال نظر: