سردار سلیمانی:

اردوهای راهیان نور به‌صورت "آتش به اختیار" شروع شده است

کدخبر: 2099750

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور بسیج گفت: اردوهای راهیان نور از ابتدا به صورت مردم نهاد و آتش به اختیار آغاز به کار کرده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سردار یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان گفت: معنا و جایگاه این واژه ( آتش به اختیار) با توجه به منظومه فکری رهبر انقلاب کاملاً مشخص است.

وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور، آتش به اختیار به جریان افتاد و ادامه دارد، افزود: اردوهای راهیان نور از ابتدا به صورت مردم نهاد آغاز به کار کرده است و خود این نماد تبلور سخنان مقام معظم رهبری در برگزاری این اردوهاست، چرا که متولیان اردوهای راهیان نور منتظر مسئولان نشده‌اند و خود آستین بالا زده و این اردوها را راه اندازی کرده‌اند.

مسئول سازمان اردویی بسیج خاطر نشان کرد: آتش به‌اختیار در عرصه فرهنگ دقیقاً به همین معناست یعنی وقتی ما نیروی فرهنگی داریم و جنگ فرهنگی و جنگ نرم با قدرت تمام در حال تحمیل شدن از ناحیه استکبار بر ماست و فرمانده کل میدان که رهبر انقلاب باشد جهت‌ها را مشخص کرده و دستور نبرد می‌دهد و ما خود باید میدان نبرد را شناسایی کرده و در آن به نبرد بپردازیم.

سردار سلیمانی در پایان تاکید کرد: ما عرصه نبرد را در عرصه فرهنگی پیدا کرده‌ایم و با برگزاری اردوهای راهیان نور یاد و خاطره و هدف والای شهدا را زنده نگه می‌داریم و اردوهای راهیان نور بزرگترین عملیات فرهنگی کشور است.

ارسال نظر: