تمهیدات آتش‌نشانی در دیدار ایران و ازبکستان

کدخبر: 2099766

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، از تامین ایمنی دیدار دو تیم فوتبال ایران و ازبکستان از سوی نیروهای آتش نشان خبرداد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، جلال ملکی گفت: با توجه به دیدار حساس دو تیم فوتبال ایران و ازبکستان از سری رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در ورزشگاه آزادی، آتش نشان‌ها در نقاط منتهی به ورزشگاه و همچنین در داخل استادیوم استقرار خواهند داشت.

وی افزود: همانند سایر دیدارهای حساس تیم‌های فوتبال، وظیفه تامین امنیت این مسابقه نیز به نیروهای آتش نشان واگذار شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با اشاره به آماده باش تعدادی از آتش نشان‌ها اظهارکرد: علاوه بر آتش نشان‌های ایستگاه ۲۰ که در داخل استادیوم استقرار دارند، مقرر شده ۵۰ آتش نشان به همراه ۱۳ خودرو سنگین، ۵ موتورسیکلت و یک گروه نجات در نقاط منتهی به ورزشگاه و داخل استادیوم حضور پیدا کنند.

ملکی ادامه داد: آتش نشان‌ها از ساعت ۲۰ در نقاطی که مسئولیت حضور در آن جا به آن‌ها واگذار شده، حضور پیدا کرده و آماده هر گونه امدادرسانی خواهند شد.

وی با ارائه درخواستی از تماشاگران حاضر در استادیوم آزادی خاطرنشان کرد: درخواست ما از تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی این است که در صورت مشاهده هر گونه حادثه موضوع را به نیروهای آتش نشان مستقر و یا سامانه ۱۲۵ اطلاع دهند.

ارسال نظر: