در گزارش ویژه دبیر کل سازمان ملل مطرح شد:

اسرائیل با افراد مسلح تروریستی در سوریه مرتبط است و به آنان کمک می‌کند

کدخبر: 2100032

دبیر کل سازمان ملل متحد در گزارشی ویژه اذعان کرده است که نیروهای رژیم صهیونیستی با تروریست‌های حاضر در جنوب سوریه مرتبط است و به آنان کمک می‌کند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: یک گزارش ویژه از «آنتونیو گوترش»‌ دبیر کل سازمان ملل متحد نشان می‌دهد که رژیم صهونیستی از گروه‌های تروریستی حاضر در [جنوب] سوریه از جمله «جبهه النصره» یا همان القاعده در سوریه حمایت کرده است.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) به نقل از «منابع ذی‌ربط» در نیویورک گزارش داد که گزارش دبیر کل سازمان ملل در خصوص نیروهای حافظ صلح موسوم به «آندوف» است که در حد فاصل دوم ماه مارس تا شانزدهم ماه می (2/3/2017 تا 16/5/2017) جمع‌آوری شده است.

در این گزارش آمده است که نیروهای آندوف طی چند بار مشاهده کرده‌اند که نیروهای اسرائیلی علاوه بر تماس و هماهنگی مستقیم با تروریست‌های حاضر در سوریه به آنان کمک کرده است.

بنا بر این گزارش، نیروهای سازمان ملل 16 تماس نیروهای اشغالگر را با افرادی از سوریه در منطقه حائل ثبت و مشاهده کرده‌اند که افراد مسلح و غیر مسلح با عناصر از نیروهای صهیونیستی دیدار کرده و لوازمی را دست به دست کرده‌اند.

در این گزارش به نقض توافق آتش‌بس در جولان سوریه از سوی اسرائیل و تجاوزات این رژیم به اراضی سوریه نیز اشاره شده است.

دبیر کل سازمان ملل از نیروهای اشغالگر صهیونیستی خواسته که دست از تیراندازی و شلیک موشک بردارند و از خطرات تعامل این نیروها با افراد ناشناس نیز هشدار داد.

این مسئول سازمان ملل همچنین از کشورهایی که دارای نفوذ میان گروههای تروریستی هستند خواست که به آنان اعمال فشار کنند که دست از این تجاوزات بردارند.

ارسال نظر: