امیدوارم دیگر پس از رسیدن به امتیاز ۲۴، نبازیم!

کولاکوویچ: در ضد حملات ضعیف عمل کردیم/ آمریکا شایسته پیروزی بود

کدخبر: 2100056

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: تیم ملی والیبال آمریکا در ضدحملات خوب کار کرد. بالعکس، تیم ایران در ضد حملات ضعیف ظاهر شد.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، ایگور کولاکوویچ بعد از دیدار ایران و آمریکا در نشست خبری گفت: تیم ایران شروع خوبی نداشت و به تیم آمریکا به خوبی فرصت دادیم تا تقریبا به راحتی و با کمترین فشار ست اول را پیروز شود.

وی با بیان اینکه در ست دوم از نیمه های ست به بازی برگشتیم، گفت: باز هم اواخر ست به هنگام نتیجه گرفتن فرصت های خوبی را از دست دادیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: در ست سوم با همه فراز و نشیب هایی که در بازی بود، توانستیم 24 بر 22 پیش بیافتیم. همانگونه که دیدید تیم آمریکا سرویس های ریسکی خود را رو کرد و تیم ایران را با مشکل جدی مواجه ساخت.

وی با بیان اینکه سرانجام تیم آمریکا توانست پیروز میدان شود، گفت: تیم آمریکا شایسته این پیروزی بود زیرا بسیار خوب بازی کرد. مخصوصاً در ضدحملات خوب کار کرد. بالعکس، تیم ایران در ضد حملات ضعیف ظاهر شد.

کولاکوویچ با تاکید بر اینکه نتیجه این بازی برای اعتماد به نفس بازیکنان خوشایند نیست، گفت: در والیبال گاهی باید با شکست نیز مواجه شد. امیدوارم آخرین ستی باشد که 24 بر 22 جلو هستیم اما نتیجه ست را از دست می‌دهیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره مسابقه با لهستان گفت: شنبه به مصاف لهستان خواهیم رفت. باید بازی خود و بازی لهستان را آنالیز کنیم. طبیعتاً با لهستان هم خواهیم جنگید.

تیم ملی والیبال ایران روز شنبه در هشتمین مسابقه خود در دور مقدماتی لیگ جهانی سال 2017 از ساعت 22 و 55 دقیقه به مصاف لهستان میزبان می‌رود که این مسابقه در شهر لودز لهستان برگزار می‌شود.

ارسال نظر: