رئیس مرکز گشت های مشترک تعزیرات؛

وجود پنبه در حلیم برای تعزیرات محرز نشد

کدخبر: 2100102

رئیس مرکز گشت های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران، گفت: بر اساس یکی از شکایت ها در یکی از محل های عرضه حلیم، احتمال وجود پنبه در حلیم بررسی شد که به اثبات نرسید.

به گزارش « نسیم آنلاین »، بهمن حسن بیگی با اشاره به گشت های تعزیرات در سطح استان تهران، افزود: از دو صنف حلیم فروشی شکایتی مبنی بر وجود پنبه در حلیم به ما واصل شده بود که پس از حضور در این دو واحد صنفی به موارد غیر بهداشتی برخوردیم اما هیچ نشانه ای دال بر وجود پنبه در حلیم برای ما محرز نشد.

وی ادامه داد: فکر می کنیم خبری که چندی پیش در فضای مجازی در خصوص وجود پنبه در حلیم منتشر شده بود از اساس کذب باشد.

رئیس مرکز گشت های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: در ادامه این گشت در یک میوه فروشی دیگر نیز حضور یافتیم که اقلام زیادی میوه قاچاق از جمله گلابی و انگور محصول شیلی کشف و ضبط شد.

حسن بیگی همچنین به گشت دیگر تعزیرات در منطقه حقانی تهران اشاره کرد و گفت: یک میوه فروشی در این منطقه به سبب نگهداری نزدیک به ۱۰۰ کیلوگرم رب گوجه ، آب زرشک و آب آلبالوی غیر مجاز و حاوی مواد شیمیایی شناسایی و همه اقلام موجود در این واحد صنفی معدوم شد.

وی در خصوص مصوبه خالص فروشی اعلام کرد: اگر چه برخی اتحادیه ها آنطور که باید واحدهای صنفی زیر نظر خود را در اجرای این مصوبه ملزم نمی کنند اما بطور قاطعانه بر اجرای این مصوبه تاکید داریم و در روزهای گذشته دوبار در یک واحد صنفی حضور یافتیم و شاهد بودیم خالص فروشی را رعایت نمی کنند. بطور قطع اگر این تخلف برای بار سوم رخ دهد حتما در سر در این واحد صنفی پارچه ای دال بر تخلف نصب خواهیم کرد.

ارسال نظر: