بیانیه باشگاه سپاهان در خصوص بازیکن ازبکستانی:

استقلالی‌ها درباره جباروف مسیر را اشتباه می‌روند/ باور کنید که شما نماد و مجسمه اخلاق نیستید

کدخبر: 2100109

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در پاسخ به اظهار نظرها و توهمات برخی دست اندرکاران باشگاه استقلال تهران در موضوع جباروف اطلاعیه‌ای را منتشر کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در پاسخ به اظهار نظرها و توهمات برخی دست اندرکاران باشگاه استقلال تهران در موضوع جباروف اطلاعیه ای را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری سپاهان، در این اطلاعیه آمده است:

متاسفانه مدیران و دست اندرکاران محترم باشگاه استقلال مسیر اشتباهی را در پرونده آقای جباروف انتخاب کرده اند . مدیران باشگاه سپاهان در تمامی گفته ها و نوشته های خود بارها اعلام کرده اند "به قول و قراری که داده ایم پایبندیم "ولی متاسفانه دوستان مرتبا با فرار به جلو درصددند مسئولیت اشتباهات خود در قبال بازیکن را به دوش باشگاه سپاهان بیندازند و بدین ترتیب با زیرکی از گفتن حقایق در خصوص چرایی رفتار امروز آقای جباروف عبور کنند . به گفته دست اندرکاران باشگاه استقلال و کارشناسان عزیزی!! که در این باره نظر می دهند این بازیکن در اختیار شماست! پس چرا با وی قرارداد منعقد نمی کنید و به طور دائم نام سپاهان را بر زبان می آ ورید ؟ از نظر باشگاه سپاهان همانگونه که به وکیل بازیکن اعلام گردید، باشگاه استقلال تهران برای مذاکره و عقد قرار داد با آقای جباروف در میان باشگاه های ایرانی در اولویت است و چنانچه استقلال نتواند با بازیکن قرارداد منعقد کند به مذاکره با جباروف فکر می کنیم. اینکه به چه دلیلی آقایان در باشگاه استقلال به جای دلجویی از بازیکن به جهت اقدامات اشتباه خود و عدم توانایی در جلب رضایت وی برای عقد قرارداد جدید ((با اتهاماتی ناروا که بعضا قابلیت پیگرد قضایی دارد ))به اتهام زنی به دیگران می پردازند، جدا جای سؤال دارد!

دوستان چندین بار با ترفند خاصی در اظهار نظرهای خود باشگاه سپاهان را به پاسداشت اخلاق فرا خوانده اند .ظاهرا حافظه دوستان دچار مشکل شده است . مگر نه اینکه در اوایل فصل گذشته آقای پادوانی با مراجعه به فیفا به فسخ یکطرفه قرارداد خود با باشگاه سپاهان اقدام کرد و جالب اینکه در همان ایام خبر آوردند که وی در تمرینات استقلال حاضر شده است. منتهی در آن روز تصمیمم مدیریت باشگاه سپاهان بر این شد که با توجه به اینکه آقای پادوانی در تفکر فنی مربی وقت تیم فوتبال سپاهان جایگاهی نداشت و برای حفاظت از فوتبال بازیکن و با توجه به تماس سرمربی محترم باشگاه استقلال و اعلام نیاز ایشان به این بازیکن ، با جدایی ایشان موافقت نماید والا نیک می دانستیم که فسخ یکطرفه بازیکن در آن زمان از اساس باطل است و بازیکن جریمه و همه عواملی که در این فسخ یکطرفه ،مشوق!! بازیکن بودند تا مدتی از فوتبال محروم می شوند! منتهی به نظر می رسد سکوت باشگاه سپاهان در قبال این موارد باعث مشتبه شدن امر بر آقایان شده که حالا خود را در جایگاه معلم اخلاق یافته اند .

دوستان! باور کنید که شما نماد و مجسمه اخلاق نیستید و بهتر است کمی در اظهار نظرهای خود دقت کنید.

در پایان جا دارد پیشاپیش از هواداران باشگاه استقلال تهران بخاطر آزرده نمودن آنها از انتشار این اطلاعیه عذر خواهی کنیم . تا مدتها به احترام شما و اسطوره های بزرگی که در باشگاه استقلال حضور داشته اند سکوت کردیم و خود را به نشنیدن زدیم . اما امروز سکوت بیشتر به منزله ظلم به باشگاه سپاهان و هواداران آن خواهد بود.چنانچه در جستجوی حقیقت هستید از مدیران باشگاه استقلال بخواهید تا با صداقت پرهیز از اتهام زنی به دیگران دلیل واقعی رفتار آقای جباروف را به شما توضیح دهند.

ارسال نظر: