دری نجف‌آبادی:

دولتمردان نباید از تحریم‌های آمریکا علیه کشور واهمه‌ای داشته باشند

کدخبر: 2100114

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه دولتمردان نباید از تحریم‌های آمریکا علیه کشور بترسند گفت: تحریم‌های آمریکا تاثیری بر کشور و مردم ندارد و توجه به ظرفیت‌های داخلی راهبرد مقابله با تحریم‌های جدید آمریکا است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه که در مصلی بیت‌المقدس شهر اراک برگزار شد، با اشاره به ضرورت صرفه جویی و توجه به تولید داخلی اظهار داشت: عزت و سربلندی کشور در سایه قناعت و صرفه‌جویی و توجه به تولید داخلی حاصل می‌شود نه در سایه واردات بی حساب و کتاب؛ که باید در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگزاران نظام بر هویت و منافع ملی تاکید فراوانی داشتند؛بر این اساس وظیفه همگانی ما است که در برابر هویت و منافع ملی و اسلامی تلاش کنیم.

امام جمعه اراک با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس امسال گفت: به سبب شرایطی که در جهان حاکم است مراسم روز جهانی قدس سال به سال با اهمیت‌تر می‌شود و امسال هم از حساسیت‌های خاصی برخودار است.

وی خاطرنشان کرد: بنابراین و به سبب شرایط مهم و خاص امروز، مردم باید حضور گسترده‌ای در حمایت از آرمان‌های امام(ره)، انقلاب و قدس شریف داشته باشند.

آمریکا هیچ‌گاه قابل اعتماد نبوده و نیست

آیت الله دری نجف‌آبادی با اشاره به تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران گفت: علیرغم اینکه چندین بار مذاکرات صورت گرفته است آمریکا مجددا تحریم‌های جدیدی را بر علیه ایران و روسیه تصویب کرد و با این اقدام ثابت کرد که هیچگاه قابل اعتماد نیست.

وی بیان کرد: در حالی که خود آمریکا سیاست‌های حمایتی رژیم صهیونیستی از ترویست‌ها را در منطقه دنبال می‌کند ایران را به حمایت از تروریست‌ها محکوم کرده و تحریم‌های جدید را بر علیه ایران وضع می‌کند.

امام جمعه اراک اضافه کرد: تحریم‌های آمریکا تاثیری بر کشور و مردم ندارد، در برابر این توطئه آمریکا تنها یک مسئله وجود دارد و آن هم وحدت ملی است، بنابراین برای مقابله با تحریم‌های آمریکا باید در زمینه تولید، کار و صرفه جویی بیش از پیش تلاش کنیم.

برای رسیدن به شرایط مطلوب همه باید کار و تلاش کنند

آیت الله دری نجف‌آبادی برضرورت ایستادگی در برابر تحریم دشمنان تاکید کرد و گفت: دولتمردان نباید از استکبار بترسند بلکه باید با تکیه بر توان داخلی و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و توجه به صادرات محصولات در برابر تحریم‌های جدید آمریکا ایستادگی کنند.

وی افزود: امروز با توجه به شرایطی که در کشورهای منطقه و غرب آسیا حاکم است باید با صبر در پیشگاه خداوند در برابر توطئه‌های دشمنان و آل سعود ایستاد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: در داخل کشور هم باید همه با هم با رهبر انقلاب، امام و شهدا هم پیمان بوده و در برابر سختی‌ها و توطئه‌های دشمنان صبر در پیشگاه خداوند داشته باشیم.

وی بیان کرد: امروز برای دست یافتن به موفقیت باید در عرصه‌های مختلف دفاعی، اقتصادی، علمی، سیاسی و اطلاعاتی به صورت جهاد گونه فعالیت کنیم تا به سر منزل مقصود برسیم.

آیت الله دری نجف‌آبادی عنوان کرد: امروز جوانان ایران اسلامی بار دیگر درس صبر و استقامت و پایداری را از دانشگاه علوی کسب کردند و غیرت، مردانگی، عزت و شرافت را برای کشور به ارمغان آوردند، برای رسیدن به شرایط مطلوب همه باید کار و تلاش کنند بنابراین برای دست یابی به این مهم لازم است در عرصه اقتصاد مقاومتی و پیشرفت علمی فداکاری کرد.

شورای تامین با عوامل تیراندازی در اراک با قاطعیت برخورد کند

امام جمعه اراک با واکنش نسبت به حادثه تیراندازی چندروز اخیر در پارک جنگلی اراک بیان کرد: دستگاه‌های امنیتی با انجام اقدامات اطلاعاتی، نباید اجازه بروز اتفاقاتی مثل تیراندازی روزهای اخیر را در استان و آن هم در این ماه عزیز را بدهند.

آیت الله دری نجف‌آبادی ادامه داد: شورای تامین و نیروهای انتظامی و قضایی باید با عوامل این حوادث با قاطعیت برخورد کنند و اجازه وقوع مجدد چنین حوادثی را ندهند و از سویی مردم استان مرکزی باید با وحدت و همدلی اجازه انجام چنین اقداماتی را به ارازل و اوباش ندهند و با قدرت در برابر این گونه حوادث بایستند.

صبر در راه خدا یکی از مهمترین رموز پیروزی است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه این شب‌ها و روزها بهترین فرصت برای کسب معرفت است که امیدوارم همه در این مسیر حرکت کنند گفت: امام علی (ع) را الگوی تمام عیار برای تمام مردم و خصوصا مسلمانان است و مطالعه ویژگی ها ی اخلاقی این امام همام و عمل به ویژگی‌های ایشان را به عنوان تنها راه بندگی در مسیر عبودیت بیان کرد.

وی افزود: برای اینکه بخواهیم علی گونه زندگی کنیم باید اهل تقوا، عدالت و پاکی باشیم و فریب دشمن را نخوریم که بنابراین صبر در راه خدا یکی از مهمترین رموز پیروزی است و امام علی (ع) در سایه صبر در راه خدا برای اینکه شجره طیبه اسلام شکل بگیرد سال‌ها مجاهدت و فداکاری کردند.

ارسال نظر: