گزارش «نسیم آنلاین»:

کارخانه وابسته به خاندان ضرابیه زیان‌ سنگین داد

کدخبر: 2100153

شرکت کارخانجات تولیدی پلاستیران به عنوان قدیمی‌ترین برند فعال در صنعت پلاستیک کشور است که (زیان) خالص هر سهم این شرکت در پایان سال مالی ۹۵ به عدد (۲,۸۱۷) ریال رسیده است.

گروه اقتصادی «نسیم آنلاین» - شرکت پلاستیران سال مالی 95 خود را با شناسایی (۱۶۲,۲۳۷) میلیون ریال زیان خالص به پایان برد.

به گزارش خبرنگار «نسیم آنلاین» ، (زیان) خالص هر سهم شرکت پلاستیران درپایان سال مالی 95 به عدد (۲,۸۱۷) ریال رسیده است.

زیان شرکت پلاستیران در سال مالی 95 بعد از یکسال فاصله دوباره اتفاق افتاده چرا که این شرکت در سال مالی 94 سوده بوده اما در سال ماقبل از آن یعنی در سال 93 زیان ده بوده است؛ آنهم رقمی در محدوده (115712) میلیون ریال!.

با این حساب، قیاس زیان سال 95 و سود 94 حاکی از تغییرات منفی (240) درصدی درشرکت پلاستیران بوده است.

هیات مدیره شرکت کارخانجات تولیدی پلاستیران ازعدم امکان رقابت با سایر تولید کنندگان با توجه به قدمت ماشین آلات و بالابودن بهای تمام شده، فرسودگی دستگاههای تولیدی فعلی ، عدم امکان نوسازی دستگاههای فرسوده با توجه به محدودیت اخذ تسهیلات مالی از بانک ها و عدم همکاری بانک ها برای گشایش اعتبار اسنادی داخلی وخارجی را از جمله محدودیت های این شرکت برشمرده اند.

شرکت کارخانجات تولیدی پلاستیران(سهامی عام) به عنوان قدیمی ترین برند فعال در صنعت پلاستیک کشور، فعالیت خود را ازسال 47 استارت زده و موضوع فعالیت اصلی آنهم شامل تهیه و نصب انواع ماشین آلات مرتبط با صنعت پلاستیک و فروش فراورده‌های تولیدی در داخل کشور و خارج کشور است.

گفته می شود که در حال حاضر اسامی افرادی چون محمدضرابیه، قاسم ضرابیه، ولی ضرابیه، فرشته ضرابیه، احمدرضا ضرابیه، مریم ضرابیه و مهدی ضرابیه در فهرست سهامداران این شرکت به چشم می خورد.

ارسال نظر: