آیت الله نوری همدانی:

ایجاد فضاى دو قطبى در جامعه خیانت است/ مسئولان در مقابل نقض برجام از سوی سنا اقدام متقابل انجام دهند

کدخبر: 2100208

آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید گفت: کسانی که سخن اختلاف انگیز بزنند و جامعه را دوقطبی کنند و کشور را از وحدت که از ضروریات جامعه امروز ما است دور کنند، بی تردید در حال خیانت هستند.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله حسین نوری همدانی در دیدار تعدادی از بسیجیان، هوشیاری در مقابل توطئه‌های دشمن را ضروری دانست و گفت: کسانی که سخن اختلاف انگیز بزنند و جامعه را دوقطبی کنند و کشور را از وحدت که از ضروریات جامعه امروز ما است دور کنند، بی تردید در حال خیانت هستند.

وی افزود: این کشور ولی فقیه دارد و این حکومت با نظام که در رأس آن ولی فقیه ذکر شده با رأی نود و هشت درصدی مردم قبول شده است.

این مرجع تقلید اظهار داشت: عده‌ای در سخنرانی‌ها مکرر از امام و ولی فقیه صحبت می‌کنند، ولی در عمل خلاف فرمایش ایشان انجام می‌دهند اگر معنای ولی فقیه را نمی‌دانید حداقل به درس‌های ولایت فقیه امام مراجعه کنید تا بفهمید ولی فقیه چیست و چه اختیاراتی دارد.

نورى همدانى ادامه داد: در جامعه وحدت عملی می‌خواهیم، عملاً پشت سر ولی فقیه باشیم نه فقط در سخنرانی یک جلسه بگوییم در جای دیگری سخنرانی خلاف آن را داشته باشیم و جامعه را به سمت اختلاف ببریم.

وی با بیان اینکه هرکسی به هر بهانه ای بخواهد نظام را تضعیف کند و خون شهدا را پایمال و امنیت ما را خدشه دار کند مردم سکوت نخواهند کرد گفت: مردم با کسی عهد و پیمان نبسته‌اند که اگر کسی بخواهد ارزش‌های اسلامی و انقلابی آنان را زیر سئوال ببرد تحمل کنند، پس بجای طرح مسائل اختلاف انگیز همه حول محور رهبری وحدت داشته باشیم و انقلاب را با تمام شاخص‌ها و آرمان‌های آن حفظ کنیم.

این مرجع تقلید در بخش دیگرى از سخنان خاطرنشان کرد: تولید و اشتغال را برای معیشت مردم و کار جوانان جدی بگیریم و کشور مقتدر ایران را با عزت و سربلندی حفظ کنیم و نگاه به خارج از کشور نداشته باشیم.

وی تاکید کرد: نباید دل خوش به آمریکا باشیم، آمریکا ذاتش قلدری و جنایت و خیانت و غارتگری است و همه دیدیم چگونه سنا برجام را نقض می‌کند آنان برای هیچ کشوری حقوقی قائل نیستند.

نورى همدانى گفت: ما از مسؤولان به جد می‌خواهیم سکوت نکنند، اقدام متقابل انجام دهند تا عزت کشور حفظ شود.

ارسال نظر: