حدود ۶ بازیکن پایه به جمع ما اضافه می‌شود

گل‌محمدی: باعث افتخارم است که در تراکتورسازی و تبریز مربیگری می‌کنم/ از مشکلات سرخپوشان تبریزی خبر داشتم

کدخبر: 2100214

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: از مشکلات تیم تراکتورسازی خبر داشتم و آمده‌ام که به این تیم کمک کنم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، یحیی گل‌محمدی در پایان اولین جلسه تمرینی تراکتورسازی در ورزشگاه لشگر عاشورا، گفت: این باعث افتخارم است که در تراکتورسازی و تبریز مربیگری می‌کنم. هر مربی دوست دارد و افتخار می‌کند که سرمربی تراکتورسازی باشد. این افتخار را دارم که در خدمت تیم بزرگ تراکتورسازی با هواداران خوبش باشم. با توجه به پیشنهادی که صورت گرفت می‌دانستم تراکتورسازی مشکلات زیادی دارد اما مربی هستم که ریسک می‌کند و دوست داشتم در این شهر کار کنم. چیزی که خیلی امیدوارم می‌کند حضور هواداران بیشمار تیم است.حضور این هواداران ما را دلگرم می‌کند.

وی افزود: مشکلات نقل و انتقالاتی داریم و باید با داشته‌هایمان و نفراتی که در سال قبل در لیست بودند کار کنیم. با اکثر نفرات سال قبل به توافق رسیدیم و بازیکنان هم بزرگی کردند که دوباره با ما قرارداد بستند یکی دو نفر ماندند که باید کارشان انجام شود. در مورد خالد شفیعی صحبت‌های زیادی شده و امیدوارم به توافق برسیم. کارمان با محدودیت‌ها دشوار است اما چشم امید به تیم‌های پایه داریم قرار است پنج شش بازیکن از فردا به تیم اضافه شوند. کار سخت است اما امید زیادی داریم.

وی افزود: به یاد دارم در روزهای سخت هم هواداران همیشه پشت سر تراکتورسازی بودند. چه تیم نتیجه بگیرد و چه تیم نتیجه نگیرد پشتیبان تیم محبوب خود هستند.

گل‌محمدی در مورد غیبت محمد ایراپنوریان اظهار داشت: محمد ایرانپوریان روز گذشته به زانویش آمپول زده و باید 48 ساعت استراحت کند فکر می‌کنم فردا یا پس فردا او به جمع بازیکنان تیم اضافه شود.

سرمربی تراکتورسازی در ادامه در مورد اینکه امروز عملکرد بازیکنان پایه را ارزیابی کرد و عملکرد آنها چطور بود، یادآور شد: در تیم‌های پایه زحمات زیادی کشیده شده و اینکار چند سال انجام شده است. یعقوب وطنی و همکارانش هم طی یکسال گذشته زحمت کشیدند. نفرات پایه بومی استان هستند و وظیفه داریم که به این بازیکنان نگاه بیشتر و بهتری داشته باشیم. بازیکنان به رده بالا می‌آیند و جا به جایی می‌شود. حدود 6 بازیکن پایه به جمع ما اضافه می‌شود تا تمرینات کامل شود.

وی در مورد اولتیماتومی که به بازیکنان داد و اعلام کرد هر بازیکنی امروز در تمرین حضور نداشته باشند نمی‌تواند بازی کند، گفت: وضعیت سینا عشوری مشخص نیست و شفیعی هم با ما قرارداد ندارد. خالد یک پیشنهاد خارجی دارد که به این مسئله فکر می‌کند او فردا راهی باشگاه می‌شود و امیدوارم به توافق برسد. بازیکنان هم بزرگی کردند. بازیکنان با مشکلات زیاد قبول کردند که امسال در تیم باشند. در مورد محمدرضا اخباری هم رایزنی لازم را می‌کنیم. کار بسیار سخت به نظر می‌رسد.

گل‌محمدی در مورد اینکه آیا از مربی بومی استفاده می‌کند، عنوان کرد:‌ تا آخر هفته یک مربی بومی به ما اضافه می‌شود.

سرمربی تراکتورسازی در مورد وضعیت مربیِ گلرها خاطرنشان کرد: در ادامه یک مربی برزیلی اضافه می‌شود او از روز چهارشنبه کار خود را آغاز می‌کند. این مربی در گذشته در ایران کار می‌کند.

وی در مورد اینکه هدف امسال تراکتورسازی چیست، عنوان کرد: کاری که می‌کنیم این است که با تمام وجود بازی کنیم. هواداران می‌خواهند بازیکنان و اعضای تیم با غیرت کار کنند. مطمئن باشید با تمام وجود بازی می‌کنیم و وقت می‌گذاریم. با تمام داشته‌ها سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. به این بازیکنان امیدوار هستیم. در تیم یار دوازدهم هم داریم که این مسئله می‌تواند به تیم کمک کند.

گل‌محمد در پاسخ به این سوال که آیا در مورد جذب محمدرضا اخباری با علی دایی تماس گرفته است، عنوان کرد: نامه زدیم ولی جواب نیامده است. تلاش کردم با علی دایی تماس بگیرم اما این اتفاق نیفتاد. بار دیگر تلاش می‌کنم تا با او صحبت کنم وامیدوارم این مسئله حل شود.

ارسال نظر: