درخواست دفتر معاون اول رئیس‌جمهور از رسانه‌ها برای بازنشر اخبار جهانگیری از آدرس‌های صحیح و رسمی

کدخبر: 2100308

دفتر معاون اول رئیس‌جمهور از رسانه‌ها و کاربران فعال در فضای مجازی خواست تا برای بازنشر و انتشار مطالب به آدرس‌های صحیح و رسمی متعلق به معاون اول رئیس‌جمهور در توییتر، اینستاگرام و تلگرام مراجعه کنند.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، درپی انتشار مطلبی مجعول به همراه عکس در حساب توئیتر غیرواقعی و جعلی به نشانی Dr_Ejahangiri@ و بازنشر آن در یکی از نشریات و انتساب آن به اسحاق جهانگیری ، دفتر معاون اول رئیس‌جمهور از رسانه‌ها و کاربران فعال در فضای مجازی خواست تا برای بازنشر و انتشار مطالب به آدرس‌های صحیح و رسمی متعلق به وی در توییتر، اینستاگرام و تلگرام مراجعه کنند.

متن کامل اطلاعیه دفتر معاون اول رئیس‌جمهور به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم در پی انتشار مطلبی مجعول به همراه عکس در حساب توئیتر غیرواقعی و جعلی به آدرس Dr_Ejahangiri@ و بازنشر آن در یکی از نشریات و انتساب آن به جناب آقای دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول محترم رئیس‌جمهور، همان‌طوری که پیشتر نیز به اطلاع مردم بزرگوار و شریف ایران و علاقه‌مندان جناب آقای دکتر جهانگیری رسید، تأکید می‌شود: حساب توئیتری مذکور هیچ‌گونه تعلق و ارتباطی با معاون اول محترم رئیس‌جمهور ندارد و به‌جز حساب توئیتر، صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام رسمی ایشان به آدرس‌های به شرح زیر، سایر حساب‌ها، صفحات و کانال‌ها در فضای مجازی به‌هیچ‌عنوان متعلق به معاون اول محترم رئیس‌جمهور نیست. توییتر: twitter.com/Eshaq_jahangiri اینستاگرام: instagram.com/eshaqjahangiri تلگرام: https://t.me/fvpresident لذا از رسانه‌های محترم و کاربران گرامی فعال در فضای مجازی درخواست می‌شود از بازنشر و انتشار مطالب و اظهارنظرها از دیگر آدرس‌ها اجتناب کرده و به آدرس صحیح نام کاربری توجه لازم را داشته باشند. Twitter اسحاق جهانگیری (@Eshaq_jahangiri) | Twitter The latest Tweets from اسحاق جهانگیری (@Eshaq_jahangiri). Iranian politician and first vice president of Hassan Rouhani's government. ایران Twitter اسحاق جهانگیری Twitter اسحاق جهانگیری (@Eshaq_jahangiri) | Twitter The latest Tweets from اسحاق جهانگیری (@Eshaq_jahangiri). Iranian politician and first vice president of Hassan Rouhani's government. ایران

ارسال نظر: