فلاحت‌پیشه با تکذیب خبر درگیری با داعش:

امنیت کامل در مرزهای کرمانشاه حاکم است/ همراهی با معاون وزیر تا نقطه صفر مرزی

کدخبر: 2100310

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس شورای اسلامی با تکذیب خبر درگیری با داعش، گفت: با هوشیاری مردم مرزدار منطقه و تلاش شبانه‌روزی نیروهای نظامی و انتظامی و دستگاه‌های امنیتی امنیت کامل برقرار است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، اخیرا برخی رسانه‌ها با دنبال کردن یک شایعه موهوم در فضای مجازی مبنی بر درگیری با داعش در مرزهای غربی کشور، به انتشار اخبار کذب پرداختند که از سوی مقامات نظامی، امنیتی و مسؤولان مربوطه به شدت تکذیب شد.

داستان با انتشار اخبار ضد و نقیض ادامه یافت تا اینکه خبر کذب دیگری از قول حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی منتشر شد که من خودم الان در مرز دالاهو هستم و طبق اخباری که ما داریم یک‌سری از عناصر داعش سعی کردند وارد مرز شوند!

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس در کرمانشاه با تکذیب خبری که از زبان وی در رسانه‌های بی‌شناسنامه منتشر شده، اظهار داشت: من چنین مصاحبه‌ای نداشته‌ام و چنین خبری کذب است.

فلاحت‌پیشه با اشاره به اینکه یک نفر که خود را خبرنگار معرفی کرد در تماس تلفنی اصرار داشت بنده تایید کنم در منطقه با تروریست‌های تکفیری درگیری رخ داده است، گفت: بنده به این فرد گفتم چنین خبری کذب است و شرایط در امنیت کامل قرار دارد.

وی با انتقاد از انتشار چنین اخبار کذبی، از رسانه‌های رسمی و خبرنگاران حقیقی تقدیر و تشکر کرد و افزود: بنده در همان روز معاون یکی از وزرا را تا مرزی‌ترین نقطه در منطقه دالاهو برای بررسی پروژه‌های در دست اجرا همراهی کردم و شرایط با هوشیاری مردم مرزدار منطقه و تلاش شبانه‌روزی نیروهای نظامی و انتظامی و دستگاه‌های امنیتی در امنیت کامل است.

ارسال نظر: