شجاعی طباطبایی مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری شد

کدخبر: 2100403

سید مسعود شجاعی طباطبایی طی حکمی به عنوان «مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری» منصوب شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فاضل نظری معاون هنری حوزه هنری طی حکمی رسمی سید مسعود شجاعی طباطبایی را به عنوان «مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری» معرفی کرد .

متن این حکم به شرح زیر است :

جناب آقای سیدمسعود شجاعی طباطبایی

« نظر به تجربه‌های ارزشمند و صلاحیت‌های ویژه و شایستگی‌های جناب‌عالی در عرصه‌ هنرهای تجسمی و مدیریت فرهنگی و هنری، به موجب این حکم و از این تاریخ به عنوان «مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری» منصوب می‌شوید .

مرکز هنرهای تجسمی یکی از بخش‌های مهم و دفاتر اصلی حوزه هنری است که به واسطه سابقه تأسیس و نقش ویژه هنرمندان آن در نضج و جهت‌گیری حوزه هنری از جایگاهی ممتاز برخوردار است. این مرکز با همه فراز و فرودهای خود در طول سال‌های گذشته، به عنوان یکی از ارکان و قطب‌های اثرگذار در عرصه هنر انقلاب، به خصوص هنرهای تجسمی نقش ایفا کرده است .

بدیهی است اقدام و عمل در میدان رزم و جهاد فرهنگی در سایه باور به وعده‌های الهی نیازمند عزمی راسخ، ثبات قدم و تلاشی خستگی ناپذیر است. ان‌شاءالله با بهره‌مندی از ظرفیت‌های منحصر به فرد هنرمندان و سرمایه‌های انسانی مرتبط با این مرکز در کنار آن استفاده از حضور، تلاش و انگیزه هنرمندان جوان انقلابی، قدم‌های موثری در جهت تحقق رسالت اساسی حوزه هنری در این عرصه برداشته شود .

امیدوار است توجه به استراتژی عکس‌العمل سریع هنری نسبت به پدیده‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی، به ویژه در عرصه بین‌الملل و موضوع مقاومت و مسئله بیداری اسلامی و همچنین نگاه به اهداف کلان حوزه یعنی پرورش استعدادها و هنرمندان متعهد و تولید آثار فاخر در کنار ملاحظه مقوله اقتصاد هنر، پیشرفتی در خور و همه جانبه در صحنه رشد و بالندگی هنرهای تجسمی و به تبع آن هنر انقلاب حاصل آورد. برای جناب‌عالی آرزوی موفقیت و سربلندی دارد .»

ارسال نظر: