جشن امضای آثار مصطفی رحماندوست برگزار می‌شود

کدخبر: 2100425

برنامه "آموزش مطالعه به کودکان با بازی" و جشن امضای مجموعه آثار مصطفی رحماندوست به ویژه مجموعه ۷ جلدی «آن‌مان نباران» با همکاری فروشگاه شهر کتاب مشهد و انتشارات سوره مهر برگزار می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، برنامه «آموزش مطالعه به کودکان با بازی» و جشن امضای مجموعه آثار مصطفی رحماندوست به ویژه مجموعه 7 جلدی «آن‌مان نباران» با همکاری فروشگاه شهر کتاب مشهد و انتشارات سوره مهر برگزار می‌شود.

این برنامه که با حضور علاقه‌مندان به شعر و ادبیات کودک برگزار می‌شود، شامل سخنرانی مصطفی رحماندوست درباره آموزش مطالعه به کودکان با بازی و جشن امضای مجموعه آثار اوست و طرفداران این شاعر می‌توانند با وی دیدار و گفت‌و گو داشته باشند.

این برنامه روز سه‌شنبه ششم تیرماه 1396 راس ساعت 18 در محل فروشگاه شهرکتاب به نشانی مشهد، نبش ضلع جنوبی چهارراه ابوطالب برگزار می‌شود و آثار جدید مصطفی رحماندوست هم عرضه می‌شود.

مجموعه «آن‌، مان، نباران» شامل جلد اول (یک بابا و یک مامان)، جلد دوم (یک مسواک و یک دندان)، جلد سوم (یک اخمو و یک خندان)، جلد چهارم (بهار بود و زمستان)، جلد پنجم (قصه گرگ و چوپان)، جلد ششم (قصه باغ و باغبان) و جلد هفتم (قصه ابر و باران) است.

گفتنی است این مجموعه شعر برای گروه سنی «الف» و «ب» از سوی انتشارات سوره مهر در 77 جلد منتشر شده است.

ارسال نظر: