فیلمبرداری فیلم کوتاه "اف اف" به پایان رسید

کدخبر: 2100495

فیلم کوتاه "اف اف" به کارگردانی بهراد صاحبقرانی با پایان فیلمبرداری، روی میز تدوین قرار گرفت.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فیلم داستانی کوتاه «اف اف» به کارگردانی بهراد صاحبقرانی با پایان فیلمبرداری، روی میز تدوین قرار گرفت .

فیلمبرداری فیلم داستانی کوتاه «اف اف» که الیـاس صفـدری مدیریت آن را برعهده داشت، به پایان رسید و این فیلم هم اکنون مراحل تدوین، صداگذاری و ساخت موسیقی را پشت سر می‌گذراند .

این فیلم کوتاه که بهراد صاحبقرانی و فردین رستمی تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارند، برای حضور در جشنواره‌های داخلی و خارجی آماده نمایش می‌شود .

« اف اف» که فیلمنامه آن توسط سید حنان جعفری به نگارش درآمده، داستان زندگی فرزین راننده لوکوموتیوی را روایت می‌کند که پس از اینکه همسرش او را ترک می‌کند برای ادامه زندگی با دخترش فروغ، شیوه تربیتی خود را پیش می‌گیرد، اما فروغ این کنترل و محدود کردن را بر نمی‌تابد و ...

علی‌محمد رادمنش، مونا هاشم‌زاده و مجید اکبری در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند .

بهراد صاحبقرانی دانش آموخته کارگردانی سینما، فعالیت هنری خود را با دستیار کارگردانی، تدوین و صداگذاری از سال 80 در تلویزیون و سینما آغاز کرده‌است و کارگردانی 52 قسمت از مجموعه مستند موفق و پربیننده «شوک» را در کارنامه هنری خود دارد .

این کارگردان جوان پس از دریافت پروانه ساخت، به زودی نخستین فیلم بلند سینمایی خود را مقابل دوربین می‌برد .

عوامل فیلم کوتاه «اف اف» عبارتند از :

نویسنده: سید حنان جعفری، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: مریم روزبهانی، مدیر فیلمبرداری: الیـاس صفـدری، مدیر صدابرداری: علی عدالت دوست، طراح صحنه و لباس: بهنام معتمدی، طراح گریم: بهروز جانسپار، تدوین: بهراد صاحبقرانی، صداگذاری و میکس: بهراد صاحبقرانی، حامد طاهری، آهنگساز: حامد طاهری، استوری برد: نیره کنجکاو، مدیر تولید: امیر اسکندری، گروه فیلمبرداری: کیوان ارجمند، محمد بیابانی، سعید قاسمی، علی اصغر صالحی، دستیاران صدا: اشکان مزین فر، امیرعباس علیرضایی، دستیاران صحنه و لباس: سهیل حسینی، هستی جمشیدیان، دستیار گریم: رضوان پیراهن سیاه، عکاس: عارفه سرلک، اصلاح رنگ: جمشید مجد وفایی، مدیر تدارکات: علی حسین قاسمی، دستیار تولید: حسین خانی، سینه موبیل: هادی نوروزی و پشتیبانی فنی: جمشید قدرتی .

ارسال نظر: