دعوت بنیاد سینمایی فارابی از سینماگران برای حضور در "روز جهانی قدس"

کدخبر: 2100522

بنیاد سینمایی فارابی در اطلاعیه‌ای ضمن دعوت از اهالی سینما برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس، اقدامات وحشیانه صهیونیست‌ها را بر علیه مردم مظلوم فلسطین محکوم کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، بنیاد سینمایی فارابی در اطلاعیه‌ای ضمن دعوت از اهالی سینما برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس، اقدامات وحشیانه صهیونیست‌ها را بر علیه مردم مظلوم فلسطین محکوم کرد .

در متن این اطلاعیه آمده است :

این رخداد مهم تاریخی که در سراسر جهان اسلام و حتی کشورهای غیر اسلامی همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تحقق می‌یابد، پیام بیداری ملت‌های اسلامی است. جهان اسلام در این روز خواستار آزادی بیت المقدس و تمامی سرزمین‌های اشغالی مسلمانان است و اعتراض خود را علیه ظلم، تجاوز رژیم صهیونیستی ابراز می‌کنند .

امروزه هنر، از جمله سینما، به عنوان یک هنر و زبان بین‌المللی تبدیل به رسانه‌ای فراگیر و تأثیرگذار شده است و استفاده از این زمینه هنری برای نشان دادن واقعیات عرصه جهانی خصوصاً افشا کردن جنایات رژیم صهیونیستی اسراییل و داعش تأثیر بسیار عمیقی بر دنیا گذاشته است .

مدیران و کارکنان بنیاد سینمایی فارابی نیز ضمن دعوت از اهالی محترم سینما و اصناف سینمایی برای حضور در این راهپیمایی، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و انزجار از رژیم اشغالگر قدس را اعلام خواهد کرد .

ارسال نظر: