قدردانی علی‌اکبر صالحی از نقش‌آفرینی و عملکرد سپاه:

ملت ایران با اقتدار جواب وحشی‌گری‌ها و یاوه گویی‌های متوحشین را داد/ امنیت ایران برخواسته از رهبری، ملت و نیروهای مسلح است

کدخبر: 2100569

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: ملت ایران با اقتدار جواب وحشی‌گری‌ها و یاوه گویی‌های متوحشینی را که به نام دین اقدامات خبیثی انجام می دهند، داد. وی در این زمینه به طور خاص از سپاه پاسداران و عملکرد آن تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: در مراسم ضیافت شام اسقف اعظم و خلیفه گری ارامنه تهران که به مناسب ماه مبارک رمضان در مجموعه آرارات برگزار شد، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان در سخنانی با تشکر از هموطنان ارمنی، بر دو ویژگی ایرانیت و خداپرستی ساکنان سرزمین ایران به عنوان دو خصیصه‌ای که به طور ویژه جای شکرگزاری دارد، تاکید کرد. وی در ادامه با اشاره به عنصر ریشه‌ای محبت در ادبان الهی، گفت: پیامبر اسلام منادی اخوت و برادری بود، یعنی آنچه برای خود می‌خواهیم برای همنوع نیز بخواهیم. وی گفت: بر همین اساس، شریعت حضرت محمد را مکمل و خاتم بخش دعوت انبیای بزرگ الهی دانست. رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان با اشاره به سابقه هموطنان ارمنی گفت، ارامنه همواره بخشی لاینفکی از میهن بوده و خدمات صادقانه داشته اند. صالحی به طور خاص به جایگاه شهدای ارامنه در طول دوران دفاع مقدس اشاره کرد و جانفشانی آنها را مورد قدردانی قرار داد. وی ارامنه ایران را در ذهنیت مردم کشورمان به عنوان افرادی صادق، درستکار و سختکوش توصیف کرد. رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به سابقه آشنایی خود با اسقف اعظم ارامنه تهران، وجود ایشان را مایه خوشوقتی ارامنه دانست و ایشان را شخصیتی نورانی، عزیز و دلسوز و عالمی فرهیخته توصیف کرد. وی در ادامه با اشاره به اهمیت امنیت گفت، باید قدر امنیت را بدانیم که در گرو صلح، عشق و همدلی است وی تاکید کرد ملتی از امنیت برخوردار است که منسجم بوده، وحدت داشته و در دست هم به ریسمان الهی چنگ بزنند. وی می گوید اگر هر کسی بخواهد کار خود را انجام دهد این امنیت محقق نمی‌شد. صالحی با اشاره به ایستادگی ملت ایران طی چهار دهه اخیر گفت، وحدت مردم باعث اشکار شدن بیش از پیش پیام انقلاب شده است. وی با اشاره به فشارها و تحریم‌ها اعمالی علیه کشورمان گفت: در منطقه هیچ کشوری مقتدرتر و عزیزتر از ایران نیست، در شرایطی که کشورهای دیگر وابسته به بیگانگان هستند تا امنیت خود را تامین کنند. صالحی گفت، ملت ایران با اقتدار جواب وحشی‌گری‌ها و یاوه گویی‌های متوحشینی را که به نام دین اقدامات خبیثی انجام می دهند، داد. وی در این زمینه به طور خاص از سپاه پاسداران و عملکرد آن تشکر و قدردانی کرد. • اسقف اعظم ارامنه تهران: خداوند را شکرگذاریم که در صلح و امنیت در ایران زندگی می‌کنیم پیش از آن نیز، اسقف اعظم سیبوه سرکیسیان، خلیفه ارامنه تهران در سخنانی با اشاره به اینکه صلح بزرگترین نعمتی است که خداوند به ما ارزانی کرده است، تأکید کرد که بر اساس آموزه‌های دینی، صلح همان زندگی است. وی پیپاپیش عید مبارک فطر را به ملت بزرگ ایران تبریک گفته و بهترین‌ها را برای ملت ایران آرزو کرد. وی در ادامه تصریح کرد که خداوند را شکر گذاریم که به عنوان یک ایرانی در شرایط امنیت و در صلح زندگی می‌کنیم. زیرا جمهوری اسلامی ایران مقتدر بوده و این توانایی از رهبری، ملت ایران و سپس نیروهای مسلح ایران نشأت می‌گیرد. لازم به ذکر است که در ابتدای مراسم ضیافت شام، حضار رای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه پلاسکو، همچنین شهدای حملات تروریستی به مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی، یک دقیقه سکوت کردند.

ارسال نظر: