شورای نگهبان:

عملیات سپاه پاسداران موجب خشنودی آحاد ملت ایران شد

کدخبر: 2100584

شورای نگهبان با انتشار پیامی ضمن تقدیر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تاکید کرد: عملیات سپاه پاسداران موجب خشنودی آحاد ملت ایران شد.

به گزارش « نسیم آنلاین » در پیام شورای نگهبای در خصوص حمله موشکی سپاه به تروریست‌های داعاشی آمده است: عملیات انتقام جویانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت مجازات گروهک تکفیری و تروریستی داعش، موجب خشنودی و شادی دلهای مومنان و آحاد ملت ایران گردید.

این پیام افزاده است: شورای نگهبان با سپاس از این اقدام غیورانه، از خداوند متعال برای قوای مسلح کشور عزیزمان، توفیق روزافزون در دفاع از کیان اسلامی را مسالت دارد.

نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه یکشنبه(28خرداد) با هدف مجازات عاملان جنایت تروریستی اخیر تهران، مقر فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی تروریست های تکفیری داعش را در دیرالزور سوریه هدف حملات موشکی خود قرار داد.

در این حمله موشکی که از استانهای کردستان و کرمانشاه انجام شد، پایگاه‌های فرماندهی، مراکز ساخت و تولید خودروهای انتحاری و مراکز تجمع تروریستها با شلیک 6 موشک زمین به زمین میانبرد سپاه پاسداران هدف قرار گرفت و منهدم شد.

تروریستهای تکفیری روز چهارشنبه 17 خرداد 96 در دو حمله تروریستی جداگانه به ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) در تهران 17 تن از هموطنان بیگناه و روزه دار را به شهادت رسانده و 56 تن را نیز مجروح کرده بودند.

ارسال نظر: