حمایت فیلم قهرمانان کوچک از کودکان بیمار

کدخبر: 2100610

اولین پوستر فیلم "قهرمانان کوچک" در بیمارستان خیریه و تخصصی کودکان امام حسین علیه السلام اصفهان رونمایی می شود

به گزارش « نسیم آنلاین »، فیلم "قهرمانان کوچک" که اولین فیلم رزمی کمدی برای کودکان و نوجوانان است و این روزها به بخش «مسابقه سینمای ایران» سى‌اُمین جشنواره بین المللى فیلم‌هاى کودکان و نوجوانان راه یافته سهمی از درآمد به دست آمده از اکران خود در اصفهان را به بیمارستان خیریه و تخصصی کودکان امام حسین(ع) اصفهان اختصاص خواهد داد.

قرار است پوستر این فیلم سینمایی روز شنبه 3 تیرماه با حضور کودکان بیمار، پرسنل بیمارستان امام حسین(ع) و جمعی از مسئولین استان اصفهان همزمان با آغاز جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در این بیمارستان رونمایی شود.

لازم به ذکر است که فیلم "قهرمانان کوچک" اولین فیلم کمدی- رزمی در حوزه کودکان و نوجوانان است که با نگاهی نو به معضل قاچاق کالا و موضوع حمایت از تولید ملی می پردازد.

برزو ارجمند، بیژن بنفشه خواه، شهرام قائدی، ارژنگ امیرفضلی، نادر سلیمانی، آناهیتا همتی، ابراهیم شفیعی، افشین سنگ چاپ، عباس محبوب ، رامین ناصر نصیر ، بهنوش بختیاری، ِ یوسف کرمی(قهرمان المپیک در نقش خودش)، بازیگرانی هستند که در فیلم سینمایی «قهرمانان کوچک» ایفای نقش می‌کنند، نام قهرمانان کوچک برگرفته از یاد پهلوان کوچک ایران شهید سعید طوقانی است.

ارسال نظر: