معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیأت دولت:

روحانی در معرفی کابینه دوازدهم با مجلس مشورت خواهد کرد

کدخبر: 2100617

امیری گفت: برای معرفی کابینه دولت دوزادهم حتما با مجلس مشورت خواهیم داشت و رییس جمهور نیز در معرفی اعضای کابینه ذائقه مجلس را هم در نظر می گیرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور امروز ظهر در حاشیه جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به روز قدس اظهار داشت: روز قدس ریشه در اعتقادات دینی ما دارد و دفاع از مظلومین جزو ارمانعای انقلاب اسلامی بوده و مردم فلسطین از مصادیق بارز ملتهایی هستند که مورد ستم قرار گرفتند بنابراین حضور در راهپیمایی قدس وظیفه ملی ماست و با توجه به شرایط منطقه مردم شریف ما پر شورتر از گذشته در این راهپیمایی حضور خواهند یافت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با روی کارآمدن مجلس دهم دست دولت در انتخاب کابینه بازتر است؟ ادامه داد: ما حتما با مجلس مشورت خواهیم داشت و رییس جمهور نیز در معرفی اعضای کابینه ذائقه مجلس را هم در نظر می گیرد.

معاون پارلمانی رییس جمهور تصریح کرد: آنچه که اهمیت دارد این است که کسانی معرفی شوند که فارغ از تبار سیاسی باشند چراکه دولت اقای روحانی یک دولت فراجناحی است و از همه نیروهای داخل نظام در کابینه و در سطح استانداری و سطوح مختلف در دولت یازدهم استفاده کردند و در دولت دوازدهم طبیعتا همین مشی اعتدال ادامه پیدا خواهد کرد. امیری اضافه کرد: کسانی که بتوانند از عهده حل مشکلات حوزه مربوطه بر بیایند موضوعی است که مورد توجه خواهد بود و قطعا برای معرفی کابینه رییس جمهور ذائقه مجلس را در نظر خواهد گرفت.

وی یادآور شد: آنچه که مطالبه مردم بود و قول هایی که رییس جمهور دادند حتما برای آن برنامه دارند.

ارسال نظر: