رئیس اتحادیه کابینت‌سازان در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

۵۰ درصد واحدهای کابینت‌سازی تعطیل هستند!/ رکود در مسکن بازار کابینت‌سازی را هم کساد کرد

کدخبر: 2100647

پورنظری گفت: همیشه در اردیبهشت، خرداد و تیر سفارشات کابینت افزایش چشمگیری داشت اما امسال به جز یک مقطع کوتاه بازار همچنان در رکود به سر می برد و سفارش ها بسیار کم است

قاسم پورنظری، رئیس اتحادیه کابینت سازان البرز در گفتگو با خبرنگار اقتصادی « نسیم آنلاین »، گفت: بازار کابینت به بازار مسکن مرتبط است، که مدتی کوتاه یعنی چیزی در حدود 15 روز اوضاع بهتر شده بود و کمی خرید افزایش یافت که بعد از آن با شروع ماه رمضان سفارش‌ها متوقف شد.

وی افزود: رکود بازار را متوقف کرده و منتظریم ببینیم پس از ماه رمضان اوضاع چگونه خواهد شد که بعید می دانم تغییر خاصی شاهد باشیم.

پورنظری با بیان این مطلب که کمبود سفارشات و رکود موجب شده است تا 50 درصد از واحدهای تولیدی‌شان هیچ گونه فعالیتی نداشته باشند، تصریح کرد: همیشه در اردیبهشت، خرداد و تیر سفارشات کابینت افزایش چشمگیری داشت و تمامی همکاران من مشغول فعالیت بودند اما امسال به جز یک مقطع کوتاه بازار همچنان در رکود به سر می برد و سفارش ها بسیار کم و محدود است.

رئیس اتحادیه کابینت سازان البرز در رابطه با قیمت کابینت سازی عنوان کرد: هیچ گونه افزایش قیمتی در این حوزه نداریم، زیرا بازار در رکود است و از طرفی مواد اولیه مانند MDF هم گران نشده است، در حال حاضر قیمت MDF از متری 400 تومان تا متری یک میلیون و 200 هزار تومان است.

ارسال نظر: