مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران:

شایعات درباره خط۷ مترو فنی نیست/افتتاح در بهترین زمان ممکن

کدخبر: 2100707

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران با بیان این مطلب که خط۷ در بهترین زمان ممکن افتتاح شد، گفت: شایعات درباره این خط فنی نیست.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمد احمدی بافنده مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران در مراسم ضیافت افطار با اصحاب رسانه به شایعات و اخبار کذب درباره خط۷ مترو تهران اشاره کرد و گفت: خط ۷ مترو تهران به علت معایب کمتر و دارا بودن تجهیزات و امکانات ویژه نسبت به خطوط دیگر مترو دارای برتری است.

وی تاکید کرد: از زمان افتتاح این خط به دلیل محدود بودن قطار، حرکت و فعالیت قطارها حدود ۶ ساعت با سرفاصله ۵۰ دقیقه بوده است. بدهی است این خط نیز همانند سایر خطوط مترو که افتتاح شدند در ابتدا با مشکلاتی مواجه باشد که این ایرادات به زودی و به تدریج رفع می‌شود،

احمدی بافنده با تاکید بر اینکه دلیل این همه مخالفت ها و تندروی‌ها را از سوی برخی منتقدان نسبت به افتتاح این خط را نمی دانم، اضافه کرد: شایعات و ایرادات قطعا فنی نیستند؛ من هر روز به ایستگاه‌های این خط سرکشی می‌کنم و آمادگی دارم تا هر زمانی که خبرنگاران می‌خواهند طی یک بازدید دسته جمعی آن‌ها را با جزییات کمی و کیفی ایستگاه‌های خط ۷ مترو و روند آن آشنا کنم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران با بیان این مطلب که خط ۷ در بهترین زمان ممکن افتتاح شد، بیان کرد: این افتتاح این خط به مهرماه موکول می‌شد قطعا ما با مشکلات متعددی رو به رو می شدیم.

احمدی بافنده توضیح داد: پیک مسافر از اواسط مرداد ماه و آغاز شهریور شروع شده و منطقه ۲ هم که یکی از بزرگترین مناطق تهران است به دلیل حجم مسافر ما را در این خط با مشکلات فراوان رو به رو می کرد.

وی با بیان اینکه در زمان افتتاح این خط و با حرکت اولین قطار بیش از یکصد و ۷۰ مسافر از طریق آن جابجا شده اند، تصریح کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر ۴ رام قطار در خط ۷ وجود دارد، با افزودن یک رام قطار دیگر از روز شنبه سرفاصله حرکت از ۵۰ به حدود ۲۵ تا ۳۰ دقیقه کاهش یابد

احمدی همچنین استفاده شهروندان از خط ۷ مترو را در راهپیمایی روز قدس و عید سعید فطر بسیار به جا و سهولت بخش دانست و افزود: هیچ کاری در ابتدا بدون نقص اتفاق نمی‌افتد، حتی اقدامات کوچکی مانند ایجاد آسفالت، پیاده رو سازی، جدول کشی و غیره ممکن است در ابتدا با مشکلاتی مواجه شود چه برسد به افتتاح یک خط مترو که بعضی انتظار دارند بدون هیچ گونه عیب و نقصی ایجاد شود که این نوع قضاوت عادلانه نیست.

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران خاطر نشان کرد: خط ۷ مترو شمال غرب را به جنوب شرق تهران متصل می‌کند که با تمام خطوط دارای تقاطع است و در واقع خطوط ۶ و ۷ تمام تهران را به یکدیگر وصل می‌کند

ارسال نظر: