صعود کردن به جام جهانی با تیم‌های متفاوت کار خاصی است

کی‌روش: هواداران ایرانی عاشق فوتبال بوده و هیجانشان بسیار خاص است/ از آینده‌ام پس از جام جهانی بی‌خبرم

کدخبر: 2100713

سرمربی تیم ملی ایران گفت: هواداران ایرانی عاشق فوتبال بوده و هیجانشان بسیار خاص است؛ وقتی شما در خانه بازی می‌کنی ۱۰۰ هزار هوادار در ورزشگاه تو را تشویق می‌کند و زمانی که ما به جام جهانی رفتیم کل تهران تمام شب را خوشحالی کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، با صعود ایران به جام جهانی روسیه، کارلوس کی‌روش ضمن اینکه با صعود متوالی به این رقابت در فوتبال ملی کشورمان تاریخ سازی کرد با هدایت 3 تیم ملی متفاوت به مرد اول جام جهانی‌ها بدل شد.

تاکنون 3 مربی بوده‌اند که موفق شده 4 بار متوالی به جام جهانی صعود کنند اما هیچ کدام با 3 تیم متفاوت به این رقابت راه پیدا نکرده‌اند که کی‌روش از این نظر رکورددار است.

مربی پرتغالی با هدایت آفریقای جنوبی در 2002، پرتغال 2010 و ایران 2014 و 2018، 4 بار در جام جهانی حضور داشته است.

وی در مصاحبه با دیلی میل اظهار داشت: من بسیار مفتخرم که این دستاورد را بدست آورده‌ام. مربیان دیگری توانسته‌اند که 4 بار به جام جهانی بروند اما هیچکدام با تیم‌های متفاوت به این دستاورد نرسیده‌اند.

کی‌روش گفت: صعود کردن با تیم‌های متفاوت که فرهنگ‌ها و ذهنیت‌های مختلفی دارند کار خاصی است. هر کشور یک چالش مخصوص خود را داشته و به قدرت و ضعف خودش بستگی دارد.

مربی تیم ایران ادامه داد: هواداران ایرانی عاشق فوتبال بوده و هیجانشان بسیار خاص است. وقتی شما در خانه بازی می‌کنی 100 هزار هوادار در ورزشگاه تو را تشویق می‌کند و زمانی که ما به جام جهانی رفتیم کل تهران تمام شب را خوشحالی کرد.

کی‌روش در خصوص آینده خود در ایران تصریح کرد: من خیلی وقت است که مربیگری می‌کنم و نمی‌دانم که پس از جام جهانی چه اتفاقی رخ خواهد داد. اگر این فوتبال مرا بخواهد به مربیگری ادامه می‌دهم. من فقط می‌خواهم خوشحال باشم.

ارسال نظر: