امیرعبداللهیان:

خیز آمریکا برای انتقال سفارت به قدس انتفاضه جدید را رقم می‌زند

کدخبر: 2100718

دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین گفت: خیز آمریکا برای انتقال سفارت این کشور به قدس شریف، خطای راهبردی است که بی تردید انتفاضه جدیدی را رقم خواهد زد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حسین امیرعبداللهیان بااشاره به فرارسیدن راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: در روز قدس امسال حامیان فلسطین باید با صدای بلند، مانع عادی سازی روابط شتابان عربستان و برخی دولت های عربی با رژیم صهیونیستی شوند.

وی با تاکید بر اینکه نباید اجازه داد که سرزمین مکه و مدینه مامن صهیونیست ها شود، گفت: خیز آمریکا برای انتقال سفارت این کشور به قدس شریف خطای راهبردی است که بی تردید انتفاضه جدیدی را رقم خواهد زد.

دستیار ارشد رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل ادامه داد: شرایط کنونی جهان اسلام محصول فتنه انگیزی محور آمریکا و رژیم صهیونیستی در جهان اسلام و بی توجهی برخی حاکمان منطقه به مشکلات جهان اسلام و مظلومیت مردم فلسطین است.

امیرعبداللهیان تصریح کرد: یکی از نتایج برگزاری موفق ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در تهران (٣و٤ اسفند ٩٥) این است که امسال بیش از ۸۰۰ سازمان مردم نهاد از پنج قاره، روز جهانی قدس را در سراسر جهان فعالانه برگزار می کنند تا موضوع فلسطین زنده بماند.

وی تاکید کرد: تنها راه مقابله با جنایات روزانه و فتنه انگیزی صهیونیست ها در منطقه "مقاومت تا آزادی کامل فلسطین" است؛ جمهوری اسلامی ایران و متحدان، تا آزادی کامل سرزمین فلسطین و تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس و بازگشت آوارگان، در کنار مردم مظلوم فلسطین است و با توکل به خدای سبحان و استمرار مقاومت، پیروزی فلسطین دور نخواهد بود.

ارسال نظر: