اختلال در سامانه ایران خودرو متقاضیان ثبت‌نام پژو ۲۰۰۸ را سرگردان کرد!

کدخبر: 2100720

طبق اعلام تعدادی از مشتریان، اختلال در سامانه ثبت‌نام پژو ۲۰۰۸، با وجود تلاش‌های چند باره، مانع از ثبت‌نام آنها شده و تلاش آنها فایده‌ای در برنداشته است.

به گزارش خبرنگار« نسیم آنلاین »، اختلال در سامانه ثبت نام پیش فروش پژو ۲۰۰۸ ایران خودرو از صبح امروز، متقاضیان ثبت نام را به طرز عجیبی سرگردان کرده وتا لحظه مخابره خبر، این اختلال مانع از ثبت نام این افراد در درگاه اینترنتی ایران خودرو شده است.

بر پایه اعلام گروه صنعتی ایران خودرو، شرایط پیش فروش پژو ٢٠٠٨ جهت متقاضیان دارای کد ملی با رقم سمت راست (زوج)، ازامروز پنج شنبه شروع شده است.

شرایط پیش فروش پژو ٢٠٠٨ برای متقاضیان دارای کد ملی با رقم سمت راست (فرد)هم از روزشنبه سوم تیرماه سالجاری شروع خواهد شد.

طبق اعلام تعدادی از مشتریان، اختلال در سامانه ثبت نام این نوع خودرو، با وجود تلاش های چند باره، مانع از ثبت نام آنها شده و تلاش آنها فایده ای در برنداشته است.

تلاش خبرنگار نسیم آنلاین برای یافتن دلایل اختلال موجود در سامانه اینترنتی گروه صنعتی ایران خودرو از مدیران ارشد این شرکت، نتیجه ای در بر نداشته و دو تن از مدیران، تلفن های همراه خویش را پاسخ ندادند.

گفته می شود که مبلغ ذکر شده برای پیش‌پرداخت پژو 2008 در جدولی که از سوی ایران خودرو منتشر شده معادل 60 میلیون تومان تعیین شده است.

با استناد به قانون حمایت از مصرف‌کنندگان خودرو، قیمت قطعی این خودروی فرانسوی حداقل 120 میلیون تومان خواهد بود، افزایش بیشتر ازاین قیمت، ذهنیت دور زدن قانون را در اذهان متبادر خواهد کرد.

باتوجه به اینکه ایران خودرو قصد دارد 2008‌ های ثبت‌نامی خود را در یک بازه زمانی 12 ماهه (از ابتدای شهریور 96 تا انتهای مرداد 97) تحویل دهد، این شرکت باید به طور متوسط در هر ماه حدود یک هزار و 350 دستگاه از این محصول را عرضه کند.

اگر 16 هزار دستگاه مورد نظربا توجه به بازه زمانی 12 ماهه ایران خودرو برای تحویل پژو 2008، بر عدد 365 تقسیم شود، این شرکت باید روزی 44 دستگاه از این محصول جدید خود را به دست مشتریان برساند.

ارسال نظر: