سرلشکر باقری در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس:

حمله موشکی طبق سلسله مراتب نیروهای مسلح اجرا شد/ حامیات تروریسم باید تاوان بدهند

کدخبر: 2100797

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اقدام موشکی علیه تروریست‌ها طبق سلسله مراتب نیروهای مسلح و فرماندهی مقام کل قوا تصمیم‌گیری و اجرا شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در گفتگو با فارس در حاشیه راهپیمایی روز قدس با اشاره به حمله موشکی سپاه به مواضع داعش در سوریه گفت: این حمله موشکی مصداق اساسی مبارزه با تروریسم است و موجب تشدید تنش در منطقه نمی‌شود. بلکه موجب وحشت تروریست‌ها، حامیان آنها و صهیونیست‌ها می‌شود.

باقری تاکید کرد: البته کسانی که از تروریست‌ها حمایت می‌کنند باید تاوان آن را هم بدهند. اینکه رژیم صهیونیستی جبهه‌النصره را در داخل دیوارها‌ی خود تجهیز، آموزش و نگهداری می‌کند باید تاوان آن را هم بپردازد. لذا وقتی ایران یکی از مراکز تروریست‌ها را مورد هدف قرار می‌دهد اسرائیل بایستی بترسد و حتی کسانی که از این تروریست‌ها حمایت می‌کنند هم باید وحشت کنند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص حاشیه‌های به وجود آمده مبنی بر فرمان حمله موشکی سپاه به مواضع داعش گفت: اجرای عملیات علیه تروریست‌ها پیشنهاد سپاه و نیروهای مسلح بود و شورای عالی امنیت ملی از آن استقبال کرد که سپس این موضوع طبق سلسله مراتب نیروهای مسلح و فرماندهی مقام معظم رهبری تصمیم‌گیری و اجرا شد.

باقری تصریح کرد: باید به این گونه سخنان خاتمه داد.

سقوط رژیم صهیونیستی قطعی است

همچنین سرلشکر محمدحسین باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه راهپیمایی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در مکتب اسلام پذیرش ظلم و ستم جایی ندارد و مسلمانان واقعی همواره در طول تاریخ در این مسیر حرکت کرده‌اند و با نهضت امام خمینی(ره) جهان اسلام روح تازه‌ای پیدا کرد و این حرکت از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی شروع شد رو به توسعه است.

وی افزود: صهیونیست‌ها در مسیر اضمحلال هستند و حرکاتی که جهان غرب و اسکبار به اسم تروریست و شکل‌دهی اینگونه گروه‌ها آغاز کرده‌اند نمی‌توانند در این اراده خللی ایجاد کند و مسلمانان روز به روز منسجم‌تر با تروریست‌ها و صهیونیست‌ها مبارزه خواهند کرد و سقوط رژیم صهیونیستی قطعی است و این اتفاق حتما خواهد افتاد.

سرلشکر باقری خاطرنشان کرد: اینگونه راهپیمایی‌ها نشان می دهد تمام امت اسلامی در سراسر جهان پای این آرمان ایستاده اند و از سرزمین و مقدساتشان از جمله قدس شریف با تمام توان دفاع می‌کنند.

ارسال نظر: