ابتکار در راهپیمایی روز قدس:

آرمان‌های قدس و انقلاب اسلامی پیوند دارند

کدخبر: 2100808

رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: آرمان های قدس از ابتدا پیوندی با آرمان های انقلاب اسلامی داشته از این رو مردم ایران همواره در کنار مردم فلسطین قرار داشتند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، معصومه ابتکار که به همراه تعدادی از محیط بانان در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده بود، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم ایران همیشه در صحنه هستند اظهار کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری مردم باید حضورشان را کنار مردم مظلوم فلسطین نشان دهند چون بیش از هر زمان دیگری در خصوص قدس و مردم آن بی عدالتی صورت گرفته است.

وی گفت: این بی عدالتی ها کاملا زندگی مردم قدس را تحت الشعاع قرار داده و مسائل فلسطین نه فقط منطقه بلکه تمام جهان را به شدت متاثر کرده است.

معاون رییس جمهور افزود: بسیار متاسف هستیم از این بابت که هیچ تلاشی برای بهبود وضعیت و کاهش مصائب مردم فلسطین صورت نمی گیرد. همچنین متاسف هستیم که تمام طراحی هایی که تحت عنوان مذاکرات صلح انجام شده بود فقط به گسترش شهرک سازی های رژیم اشغالگر منتهی شد و آینده فلسطین را کاملا مبهم و در شرایط نامشخصی پیش برد.

وی افزود: وضعیتی که میلیون ها مردم آواره و هزاران کودک هیچ آینده روشن و سرزمینی ندارند برایشان رقم خورد، غزه و کرانه غربی هم در محاصره و محدودیت های شدید هستند و زندگی بسیار سختی دارند.

ابتکار ادامه داد: این محدودیت ها قطعا در تشدید مخاصمات و ناامنی در منطقه موثر است و زمینه را برای گسترش خشونت و ناامنی بیش از پیش فراهم می کند.

وی در خصوص الزام حضور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: الزام حضور مردم یک الزام شناختی و تعهدی است، تعهدی است که مردم ایران و انقلاب اسلامی در دفاع از مردم مظلوم فلسطین دارد زیرا آرمان های قدس از ابتدا با آرمان های انقلاب پیوند داشته است.

وی تاکید کرد: امروز هم با وجود پدیده داعش و ترور، خشونت شکل دیگری در منطقه پیدا کرده است و همه می دانند که از کجا حمایت می شوند و ریشه آن از کجا است.

معاون رییس جمهور افزود: همه می دانند همان رژیم اشغالگری که فلسطین را اشغال کرده و به این شرایط رسانده، با همراهی طرفدارانش حامی این جریان افراطی و تروریست داعش بوده اند و صدمات بسیار زیادی در منطقه وارد کردند.

ابتکار خاطر نشان کرد: به هر حال امروز حکومت برخی کشورها از صهیونیست ها می ترسند و تابع و هم خط و هم جهت با آنها علیه مردم منطقه و مظلوم فلسطین تصمیم گیری می کنند و این مساله تعهد مردم ایران را بر حضور پررنگ و قوی در کنار مردم فلسطین افزایش می دهد.

ارسال نظر: