گزارش «نسیم آنلاین» از مراسم روز قدس "نبل و الزهرا"؛

مسیر آزادی قدس در ایستگاه حلب

کدخبر: 2100888

عضو اعلام مقاومت در گفتگو با خبرنگار «نسیم آنلاین» با اشاره به برگزرای مراسم روز قدس در اولین سال بعد از آزادسازی "نبل و الزهرا" گفت: شیعیان نبل و الزهرا هم مانند سایر مسلمانان روز گذشته با آرزوی ازادی قدس این مراسم را در ایستگاه حلب برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار « نسیم آنلاین » از سوریه؛ شیعیان نبل و الزهرا که به دلیل محاصره طولانی مدت از سوی تکفیری‌ها چهره‌های شناخته شده ای در محور مقاومت هستند روز گذشته و همزمان با فرارسیدن روز قدس، در اولین سال بعد از رهایی از محاصره عناصر مسلح تروریست اقدام به برپایی راهپیمایی این روز با هدف آزادی قدس کردند.

یک عضو اعلام مقاومت در گفتگو با خبرنگار « نسیم آنلاین » با بیان اینکه امام خمینی(ره) و آرمان های انقلاب اسلامی ایران به جغرافیای ایران محدود نمی‌شود گفت: روز قدس به همه مسلمانان و آزادگان جهان تعلق دارد و هر مسلمانی که مسئله فلسطین را به چشم تکلیف بنگرد نمی‌تواند در این روز آرام باشد.

به گفته وی شیعیان نبل و الزهرا با مقاومت نشان دادند که اگر در راه مقابله با ظلم و توحش و جهاد ثابت قدم بود تکفیری‌ها که هیچ صاحبان اصلی آنها یعنی صهیونیست ها را هم می‌توان نابود کرد. حوادث سرزمین شام به همه عالم نشان داد که وعده خدا حق است و نابودی رژیم صهیونیستی به شرط عمل به تکلیف و ثابت قدم بودن در راه مقاومت بسیار نزدیک کرد.

ارسال نظر: