محسن رضایی:

کمیته نظارت بر برجام باید نظارت جدی‌تری بر اجرای برجام داشته باشد/ مردم از این کمیته راضی نیستند

کدخبر: 2100897

در خصوص تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران و اینکه این تحریم‌ها می‌تواند فعالیت‌های موشکی ایران را تحت الشعاع قرار بدهد یا خیر، تصریح کرد: کمیته نظارت بر برجام باید نظارت جدی‌تری را بر اجرای برجام داشته باشد چرا که مردم راضی نیستند از نظارتی که بر اجرای برجام صورت می گیرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با راه دانا؛ در خصوص اقدامات نظامی اخیر کشور مبنی بر پرتاب موشک به مقر داعش در دیرالزور اظهار داشت: پیام اصلی این موشک ها این بود که هیچ کس با هیچ اقدامی نمی تواند ملت ایران را به زانو در بیاورد و همواره مردم ایران پاسخ های کوبنده ای به متجاوزین داده اند.

وی با بیان اینکه اراده ملت ایران شکست ناپذیر است، عنوان کرد: هدف اصلی این عملیات موشکی دادن پاسخ دندان شکن به تروریست ها بود که نمی توانند به راحتی در داخل مرزهای ایران اقدامات تروریستی انجام دهند و پاسخی دریافت نکنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه هیچ بمبی قادر نیست مردم ایران را به زانو در بیاورد، عنوان کرد: در قبال دشمنان کشور همواره آماده هستیم و عملیات موشکی نشان داد که کوچکترین تجاوز دشمن به امنیت کشور و نظام را با شدت پاسخ می دهیم.

رضایی در خصوص تحریم های جدید امریکا علیه ایران و اینکه این تحریم ها می تواند فعالیت های موشکی ایران را تحت الشعاع قرار بدهد یا خیر، تصریح کرد: کمیته نظارت بر برجام باید نظارت جدی تری را بر اجرای برجام داشته باشد چرا که مردم راضی نیستند از نظارتی که بر اجرای برجام صورت می گیرد.

وی همچنین گفت: ما به تعهدات دو طرفه در برجام بسیار معتقد هستیم و نباید اجازه بدهیم که غربی ها به صورت یکسویه برجام را نقض کنند اما ما همچنان به وظایف خود در برجام عمل کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص اقدامات متقابلی که ایران می تواند در قبال وضع تحریم ها علیه ایران انجام بدهد، تصریح کرد: دولت باید در ابتدا این تحریم ها را تبدیل به فرصت برای کشور کند و در ادامه از این فرصت ها بهره برداری لازم را ببرد و اقتصاد را شکوفا کند.

ارسال نظر: