فرمانده پلیس‌راه دماوند ـ فیروزکوه:

ترافیک سنگین به سمت جاده‌های منتهی به مازندران پیش‌بینی می‌شود/ سفرها نباید به عصر فردا موکول شود

کدخبر: 2100934

فرمانده پلیس‌راه محور دماوند ـ فیروزکوه گفت:‌ ترافیک سنگین به سمت جاده‌های منتهی به استان مازندران پیش‌بینی می‌شود و سفرها نباید به عصر فردا موکول شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، علی نیک‌روش امروز در گفتگو با فارس با اشاره به وضع ترافیک در محور دماوند - فیروزکوه اظهار کرد: هم‌اکنون ترافیک به سمت قائم‌شهر و پایتخت روان است.

وی با اشاره به آغاز تعطیلات عید سعید فطر افزود: با توجه به ایام تعطیلات و آغاز سفرهای تابستانی برای عصر فردا، یکشنبه، ترافیک سنگین به سمت جاده‌های منتهی به استان مازندران پیش‌بینی می‌کنیم.

فرمانده پلیس‌ راه دماوند ـ فیروزکوه با اشاره به وقوع حوادث رانندگی در این محور گفت: با وجود اینکه شاهد سوانح رانندگی در شهرستان دماوند بودیم اما خوشبختانه حادثه جدی در محور دماوند - فیروزکوه به وقوع نپیوسته است.

نیک‌روش با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای تسهیل در تردد خودروهای سواری در ایام تعطیلات عید سعید فطر تصریح کرد: طبق پیش‌بینی‌های انجام شده مبنی بر حجم بالای سفرها، تردد تریلرها به‌استثنای حامل مواد غذایی، سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا24 روز یکشنبه، چهارم تیرماه در محور فیروزکوه ممنوع خواهد بود.

وی در خصوص محدودیت‌های ترافیکی در ایام تعطیلی عید سعید فطر بیان کرد: همچنین تردد تریلر از ساعت هشت صبح تا 24 روزهای دوشنبه پنجم تیرماه، سه‌شنبه ششم تیرماه و جمعه نهم تیرماه از تهران به سمت قائم‌شهر ممنوع است.

فرمانده پلیس‌راه دماوند - فیروزکوه توصیه کرد: با توجه به حجم بالای سفرها در ایام تعطیلی عید سعید فطر باید موارد قوانین راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان رعایت شود تا شاهد حوادث رانندگی نباشیم.

ارسال نظر: